Spring naar bijdragen

Trekhaak TJ


 Share

Recommended Posts

Allen : bedankt voor jullie reacties!

Alleen wat ik bedoelde, soms heb je als je bij de dealer een 7 polige stekkerdoos koopt keuze in origineel kabelboom met stekkerblokken eraan, of universeel (zoals het schema) kabelboom die je moet solderen etc.in de auto. Je begrijpt een kabelboom met stekkerblokken is veel sneller en makkelijker aan te sluiten. Ach, ik kom er ook wel uit,das het probleem niet. Ik had alleen gehoopt op een makkelijke montage :lol:.

Laat jullie weten wat ik gedaan heb.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een mogelijkheid, de dealer heeft wel zo'n kabelverbinding en als je naar "BOSAL trekhaken" gaat, deze hebben ook een kabel die zo kunt aansluiten. Als je hem bij de dealer koopt, denk ik dat je nog wel even terugschrikt van de prijs bij bosal weet ik het niet.

Zal morgen de dealer eens bellen, zal jullie melden wat het kost. Thanks. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allen : bedankt voor jullie reacties!

Alleen wat ik bedoelde, soms heb je als je bij de dealer een 7 polige stekkerdoos koopt keuze in origineel kabelboom met stekkerblokken eraan, of universeel (zoals het schema) kabelboom die je moet solderen etc.in de auto. Je begrijpt een kabelboom met stekkerblokken is veel sneller en makkelijker aan te sluiten. Ach, ik kom er ook wel uit,das het probleem niet. Ik had alleen gehoopt op een makkelijke montage :lol:.

Laat jullie weten wat ik gedaan heb.:lol:

FF deze mailen of bellen :lol:

http://www.trekhaakshop.nl/default.asp?showtowbars

kabelset GDW trekhaak wrangler SET0128, 7-polig (€ 34,00)

suc6

bewerkt door Groentje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...