Spring naar bijdragen

verwarming


big food
 Share

Recommended Posts

Heb hetzelfde probleem.

Bij mij bevroor de verdamper ook. Koelvloeistof op peil en lekt nergens.

Vandaag de waterpomp maar eens losgehaald, bij het loshalen viel het mij op dat de multiriem niet heel strak om de poelie van de waterpomp zat, maar toch verder losgehaald. Aan de waterpomp was verder niks te zien en inmiddels zit die er met een nieuwe pakking weer in.

Morgen nog even de poelies erop zetten e.d. en het systeem weer vullen. Zal mij benieuwen of het een te losse riem is. Misschien een tip om even te controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

heb de weerstanden van de verwarming nagezien heb ook de ventilators nagezien of de luchtblazers

ook heb ik de kachel kraan gezocht maar kan u vertellen en dit is echt raar er zit er geen in heb bij de garage geweest en die zeiden dat de binne radiator vol zal kunne zitten of zo iets kan dat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwarming blaast alleen hele warme lucht of hele koude lucht, ook als ik de schuif minuscuul verschuif.

Er zit trouwens wel een airco in maar deze heeft een bepaald gas nodig (volgens de dealer) en deze was niet meer te verkrijgen, snapte niet echt veel van zijn verhaal trouwens..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ale mensen het probleem is opgelost kris men maat heeft het gevonden

het was een vacuum probleem met de standen en de warmte was een ander probleem de leidingen zaten serieus verstropt nie normaal maar het machteerd een zalig heid met deze koude dagen

groetjes en een zalig kestfeest :yes:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...