Spring naar bijdragen

Bitte ein Bitt


jeroenC
 Share

Recommended Posts

Ik vind Bittburger een erg lekker biertje. Altijd zo'n sticker op auto's met die gouden letters mooi gevonden. Maar ik vind dat het echt niet kan om een sticker:

Bitte ein Bitt op een amerikaanse auto te plakken. Gezien de 2e wereldoorlog dan, ben benieuwd wat jullie vinden ?

Trouwens op mijn 2e auto een zilveren Toyota Aygo zit die sticker wel, staat wel leuk ;)

Ciao Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat we moeten ophouden te zeuren over WW2

Dat is halve eeuw geleden. We zijn nu een generatie verder.

Jij bent toch ook niet verantwoordelijk voor de fouten van je Pa ??

Ben gek met mn wrangler maar een Landcruiser of een Nissan zijn zeker zogoed. Heeft PearlHarbour niks mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis maar een sticker.

Nederlanders zaten vroeger in de slavenhandel, Nederlanders deden eigenlijk alles als er maar aan verdiend kon worden. Er zijn vast een hoop Jeepers wiens voorouders rare dingen hebben gedaan..

Ik geloof niet dat we daar wakker van liggen. ;)

plakken die handel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie ook niet in waarom zo'n sticker niet op een Jeep kan.

Volgens mij is Jeep zelfs een tijdje in Duitse handen geweest.... En daar is het merk niet eens slechter van geworden!

Zeer veel Amerikanen lagen de afgelopen 60 jaar in Duitsland gelegerd. Velen reden prive een Amerikaanse auto en "zakelijk" in een Jeep. Ze dronken veel Duitse drank....

Kortom: Dat zo'n sticker niet zou kunnen is gel*l en, laat ik het maar eens hard stellen: Pure stemmingmakerij!;)

Dadelijk gaan we hier nog roepen dat Afghanen en Irakezen niet in een USA auto mogen rijden omdat de USA met hun vaderland in oorlog is....

Wat een onzin!!!! em4200.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens! plakken dat Bitte ein Bit (inderdaad lekker biertje!).

Als je in Duitsland bent haal je die sticker wel bij de automaterialenzaak of stuur een email naar Bitburg bier. Duitsers in de huidige generatie schamen zich voor de 2 wereldoorlog, ook oudere de mensen, een uitzondering daargelaten. Met het plakken vd sticker breng je zeker respect op in Duitsland met Ned. kenteken. ;)

Jeepgroet DarkGreen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...