Spring naar bijdragen

Donderdag gaan ze eronder


Recommended Posts

Heb toch gekozen voor geen winterbanden, want we rijden te weinig en nooit echt ver. Dus zijn het Cooper discoverer a/t geworden. Donderdag gaan ze eronder. Hele nieuwe banden, bij een bekende bandenzaak, incl opzetten e.d. voor €300,-! vind ik niet duur!

Kan em in mijn pauze brengen ( 5 min. van mijn werk) dan brengen zij me terug naar mijn werk en na werktijd kan ik em weer ophalen. Toppie toch?!:D

Ben helemaal blij en kan nu weer veilig de winter in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Let er wel op dat de snelheidscodering van je band overeenkomt met snelheidsspecs van je auto. Indien de maximale snelheid van je auto boven een bepaalde waarde komt moet je banden (laten) monteren die die rating hebben. Met name in Duitsland wordt hierop scherp gelet. Indien een voertuig betrokken is bij een ongeluk en de banden hebben niet de rating die voor dat voertuig geschikt zijn wordt so wie so (een deel van) de aansprakelijkheid bij de bestuurder van het betreffende voertuig gelegd; schuld of niet. Dit geldt evenzo verzekeringstechnisch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch gekozen voor geen winterbanden, want we rijden te weinig en nooit echt ver. Dus zijn het Cooper discoverer a/t geworden. Donderdag gaan ze eronder. Hele nieuwe banden, bij een bekende bandenzaak, incl opzetten e.d. voor €300,-! vind ik niet duur!

Kan em in mijn pauze brengen ( 5 min. van mijn werk) dan brengen zij me terug naar mijn werk en na werktijd kan ik em weer ophalen. Toppie toch?!:P

Ben helemaal blij en kan nu weer veilig de winter in!

300 euro voor 4 banden?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

300 euro voor 4 banden?? :D

Vindt je dat veel???? Of juist weinig????

Ik vind het niet veel in vergelijk met andere. En ze worden er opgezet bij de prijs in. Scheelt ook weer. En lekker dicht bij en brengservice naar mijn werk! De maat is wat ik nu ook heb: p225/75/r15. Had nog een aanbieding gekregen van mijn nieuwe vaste jeep-expert ( hele kundige hobby monteur die nu ook onderhoud doet), voor goede 2e hands voor 250, ook met opzetten, maar die waren stukkie smaller.... En het is alsnog niet hele grote sloffen, maar kleiner wil ik echt niet.:P En er staan ook witte letters op. vind ik wel zo mooi staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vindt je dat veel???? Of juist weinig????

Ik vind het niet veel in vergelijk met andere. En ze worden er opgezet bij de prijs in. Scheelt ook weer. En lekker dicht bij en brengservice naar mijn werk! De maat is wat ik nu ook heb: p225/75/r15. Had nog een aanbieding gekregen van mijn nieuwe vaste jeep-expert ( hele kundige hobby monteur die nu ook onderhoud doet), voor goede 2e hands voor 250, ook met opzetten, maar die waren stukkie smaller.... En het is alsnog niet hele grote sloffen, maar kleiner wil ik echt niet.:P En er staan ook witte letters op. vind ik wel zo mooi staan.

nee natuurlijk niet duur voor 4 banden..

lijkt me eerder een prijs voor 2 banden.

dus voor 4 of 2? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch gekozen voor geen winterbanden, want we rijden te weinig en nooit echt ver. Dus zijn het Cooper discoverer a/t geworden. Donderdag gaan ze eronder. Hele nieuwe banden, bij een bekende bandenzaak, incl opzetten e.d. voor €300,-! vind ik niet duur!

Kan em in mijn pauze brengen ( 5 min. van mijn werk) dan brengen zij me terug naar mijn werk en na werktijd kan ik em weer ophalen. Toppie toch?!:whistle:

Ben helemaal blij en kan nu weer veilig de winter in!

De prijs is super die jij moet betalen inclusief monteren banden. Deze prijs ligt zelfs onder de inkoopprijs die een bandenzaak moet betalen bij de importeur om deze cooper at banden aan te schaffen. En dan monteert hij ze ook nog eens.

Petje af en succes morgen

Succes morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeft een 97 er zj 15 inch velgen:wacko: ik dacht dat ze vanaf 96 standaard met 16 inch werden geleverd.

De zj had als standaard velgen gewoon 15 inch velgen. Als optie kon je voor 16 inch velgen gaan. De enige zj standaard met 16 inch velgen was de 5.9 uitvoering.

Wel hadden de zj's als standaard bandenmaat 225-70-15 ipv 225-75-15 maar dat is maar een kleinigheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb toch gekozen voor geen winterbanden, want we rijden te weinig en nooit echt ver. Dus zijn het Cooper discoverer a/t geworden. Donderdag gaan ze eronder. Hele nieuwe banden, bij een bekende bandenzaak, incl opzetten e.d. voor €300,-! vind ik niet duur!

Kan em in mijn pauze brengen ( 5 min. van mijn werk) dan brengen zij me terug naar mijn werk en na werktijd kan ik em weer ophalen. Toppie toch?!:(

Ben helemaal blij en kan nu weer veilig de winter in!

Hoi Marjolein,

Hoe is het met jouw nieuwe banden afgelopen en klopte de prijs inclusief monteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zitten eronder en ik ben tevreden. Kunnen we weer veilig de winter in.

Er komt bij ons ook een kleintje bij, dus dan is veiligheid helemaal belangrijk.

De auto is niet uitgelijnd, maar hij gaf wel aan dat, aan de slijtage te zien, het wel goed zou zijn uit te lijnen, dus dat laten we volgende week maar doen....

Maar ben zeer tevreden over de prijs en de goede service, en het heeft me geen extra tijd gekost, omdat het vlak bij mijn werk is en ik tussendoor kon gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...