Spring naar bijdragen

Terrein Punter 4x4 Wolvega 27-09-2008


aitze
 Share

Recommended Posts

hallo jeepers en joopers:lol:

Op 27-09-2008 organiseerd 4x4wolvega een mooie 4x4 dag op de afgraving van Punter in Nijeholtpade.

Het is voor een goed doel, het is een prima verzorgde dag met alles er op en eraan.

Wij als noordelijke jeepers zouden het erg leuk vinden dat er meerdere jeeps uit het land naar dit evenement komen.

Kijk zeker even op de website, het was vorig jaar een groot succes.

P.s. op de lokatie wordt online gekeken naar de APK van je voertuig, het is maar even dat je het weet

Ik zou zeggen komen:yes: komen:yes: komen:yes:

website www.4x4wolvega.nl

bewerkt door aitze
promotie problemen daaaaaaaaaag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27 september 2008 organiseert Rotary Club Wolvega de Reefhorst 4x4 trial Wolvega . Het circuit met een 5 tal proeven is gelegen, in en op de zandafgraving van Punter Grondwerken B.V. te Nijeholtpade, Friesland.

Dit enorme terrein is 28 hectare groot en door de afgravingen in het zand bij uitstek geschikt om leuke en interessante proeven aan te leggen. Dit betekent een dag heerlijk terreinrijden op een prachtige lokatie in Friesland.

Op dit terrein wordt dan ook een zeer gevarieerd parcours uitgezet met zwaardere en minder zware hindernissen, waarvan sommige met waterbak, zodat voor elk type wagen de mogelijkheden uitgeprobeerd kunnen worden. Niet alleen voor de echte terrein kanjers, maar ook voor de moderne luxe SUV’s zijn genoeg mogelijkheden.

Alle soorten 4x4 voertuigen tot 3500 kg zijn op dit evenement welkom. Wel dienen deze te beschikken over een geldig kenteken en geldige APK.

Er is voor gekozen de dag in 2 dagdelen te verdelen om te veel filevorming op de baan te voorkomen.

Inschrijven kan voor het ochtenddeel, het middagdeel of voor de gehele dag. De kosten bedragen € 30,= voor een dagdeel of € 50,= voor de gehele dag. Let op: Het aantal plaatsen is beperkt dus schrijf z.s.m. in.

Verder is er de mogelijkheid voor hen die zelf geen 4x4 bezitten om met 4x4 wagens mee te rijden, uiteraard tegen een geringe vergoeding voor het doel van deze dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij als noordelijke jeepers zouden het erg leuk vinden dat er meerdere jeeps uit het land naar dit evenement komen.

Zou best willen, maar de zondag-28 september afspraak is naar zaterdag 27 september verplaatst zodat we op zondag naar de strandrit bij Rockanje kunnen.

Misschien de volgende keer, als ik het bijtijds weet.

Friesland lijkt me namelijk ook wel aardig voor een lang weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand toevallig ook nog hoe laat het begint, kan ik nergens terug vinden, ben ik een beetje :rolleyes:.... of krijg je nog bericht hiervan.

Ik heb ergens gelezen dat het om 10.00 uur begint, ga ik nog ff nazoeken..:lol:

Gr Roland.

Edit:

Yep!! Ochtend deel begint om 10:00.

Als je voor de hele dag hebt aangemeld begint het ook om 10:00 uur en het middagdeel om 13:00 uur.

Wij willen er rond 09:30 zijn.

bewerkt door Roland
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ergens gelezen dat het om 10.00 uur begint, ga ik nog ff nazoeken..:B

Gr Roland.

Edit:

Yep!! Ochtend deel begint om 10:00.

Als je voor de hele dag hebt aangemeld begint het ook om 10:00 uur en het middagdeel om 13:00 uur.

Wij willen er rond 09:30 zijn.

Thanxs.....

jij hebt een betere:B als ik :lol::lol::lol:

Maar das een mooie tijd wij komen ook de hele dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanxs.....

jij hebt een betere:B als ik :lol::lol::lol:

Maar das een mooie tijd wij komen ook de hele dag

Zonder lenzen zie ik ook geen fli...steek:whistle:.

Gaan we jullie Zaterdag zeker zien/spreken:bye1:

Bij de weg!!! Heb jij toevallig nog foto´s van Holzen in een hoge resolutie.

Ik heb je foto´s op de site van de jeep Club gezien (Alle 400+) en er zitten er een paar bij die ik graag ik een hogere resolutie wil zien:rolleyes:.

Eventuele kosten (CD/DVD) worden uiteraard vergoed, en zijn uitsluitend voor prive gebruik. (Alleen als je wilt natuurlijk).

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder lenzen zie ik ook geen fli...steek:whistle:.

Gaan we jullie Zaterdag zeker zien/spreken:bye1:

Bij de weg!!! Heb jij toevallig nog foto´s van Holzen in een hoge resolutie.

Ik heb je foto´s op de site van de jeep Club gezien (Alle 400+) en er zitten er een paar bij die ik graag ik een hogere resolutie wil zien:rolleyes:.

Eventuele kosten (CD/DVD) worden uiteraard vergoed, en zijn uitsluitend voor prive gebruik. (Alleen als je wilt natuurlijk).

Gr Roland.

Als we je toch zien dit weekend kan je ze met je eigen ogen live zien, wel ff je lenzen in doen dan hahaha.

Komen weer met de Trendycap en onze nieuwe CJ-7 (nog geen naam)

Brand ze wel ff op een dvd voor je geen probleem.

Staan nu ook hier http://www.flickr.com/photos/16857669@N03/

Iets grotere resolutie.

Tevens alle foto's van alle Jeep evenementen waar we geweest zijn.

Zie je van het weekend:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we je toch zien dit weekend kan je ze met je eigen ogen live zien, wel ff je lenzen in doen dan hahaha.

Komen weer met de Trendycap en onze nieuwe CJ-7 (nog geen naam)

Brand ze wel ff op een dvd voor je geen probleem.

Staan nu ook hier http://www.flickr.com/photos/16857669@N03/

Iets grotere resolutie.

Tevens alle foto's van alle Jeep evenementen waar we geweest zijn.

Zie je van het weekend:bye1:

Superrr, Kan ik zelf ook nog een paar foto´s maken:thumbsup:.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker was het een leuke dag, we hebben mooi kunnen rijden, voor de kinderen was er ook veel te doen.

Kort om een prima dag.

Ik wil de jcn'rs bedanken voor opkomst, wij als jeepende

noorderlingen :Dvonden het mooi dat jullie erbij waren:yes:.

Het klapstuk was de suv die gevuld werd met water tot zo'n beetje de bovenkant stoel:ohmy:, het ding was 3 weken oud ongeveer:whistle:.

Ook bleek weer eens dat de techniek en het water niet samen gingen, er waren 4 wagens met een waterslag, dus deze mensen hebben weer wat te doen:lol:.

Zelf ben ik nu weer schoon en mijn jeepie ook.

Volgend jaar is dit evenement er weer we houden jullie op de hoogte:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook net terug, en een SUPER dag gehad.

Overal lekker door heen kunnen komen:lol:, de lier kunnen testen:blink: en dingen met de Jeep gedaan die ik niet voormogelijk hield:P.

Kortom een SUPERRRRR dag.

De terug reis was iets minder, Rem links voor liep een beetje veel aan:unsure:,was niet meer mee te rijden. Zelf een uurtje aan het prutsen geweest maar zonder het juiste gereedschap is dat niet te doen en de wegenwacht er maar bij laten komen.

De beste man heeft ook nog een klein uur nodig gehad om de boel weer gangbaar te maken (had een bankschroef nodig om de zuiger terug te drukken:huh:).

Jammer dat ik je (Paparazzi) niet meer heb gesproken maar de foto´s komen later wel een keer.Hoe is het met de CJ afgelopen???

Gr Roland.

PS, had ik al gezecht dat ik een SUPER dag heb gehad!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat ik je (Paparazzi) niet meer heb gesproken maar de foto´s komen later wel een keer.Hoe is het met de CJ afgelopen???

Door de lekke radiateur van mijn mede Jeeper, ventilator er in geslagen op een of andere manier:blink:, was het feest helaas over.

Cj op de aanhanger naar huis, nieuw radiateurtje er in en hij kan weer knallen.

Foto's hou je te goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker was het een leuke dag, we hebben mooi kunnen rijden, voor de kinderen was er ook veel te doen.

Kort om een prima dag.

Ik wil de jcn'rs bedanken voor opkomst, wij als jeepende

noorderlingen :Dvonden het mooi dat jullie erbij waren:yes:.

Volgend jaar is dit evenement er weer we houden jullie op de hoogte:bye1:

Wilma en ik komen volgend jaar zeker weer naar het Noorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door de lekke radiateur van mijn mede Jeeper, ventilator er in geslagen op een of andere manier:blink:, was het feest helaas over.

Cj op de aanhanger naar huis, nieuw radiateurtje er in en hij kan weer knallen.

Foto's hou je te goed....

Mooi, valt dus mee, maar het blijft jammer.

Gr Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...