Spring naar bijdragen

Radio code


Recommended Posts

Onze radio staat op waite nadat de spanning eraf was geweest en we twee keer een verkeerde code hadden ingevoerd . Vervolgens met contact aan de auto 4 uur laten staan maar helaas weer verschijnt er weer waite.

Hopelijk heeft iemand een oplossing of kunnen we de radio afschrijven!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Onze radio staat op waite nadat de spanning eraf was geweest en we twee keer een verkeerde code hadden ingevoerd . Vervolgens met contact aan de auto 4 uur laten staan maar helaas weer verschijnt er weer waite.

Hopelijk heeft iemand een oplossing of kunnen we de radio afschrijven!!!

ik hoop dat het gewerkt heeft, graag zou ik het horen dan.

Ik heb de auto zojuist ook al 6 uur op contact gehad niets helaas, maar had de min pool vantevoren niet los gehaald.

Probleem is ontstaan na de gasinbouw afgelopen vrijdag.

Oja het betreft een WJ 2001 radio is de P/N 56038623AF

bewerkt door joanselten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn al eerdere topics over geweest..

Komt in het kort hier op neer:

radio uit

contact uit

accu pool los (min)

accu pool vast

contact 2+ uur in accessoires stand laten staan

radio weer aan

code invoeren

succes. <_<

*ps, heb hier een nieuw topic van gemaakt.

Inderdaad deze methode werkt perfect !!!!! thanks, nu alleen nog wachten of de dealer de code krijgt. Heb helaas alleen de eerste 2 cijfers, de rest is weg gesleten in het dahsbord kastje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Kak, nu staat hij aan doen de boxen het niet. Het is een radio van 2001 en later model no p05091610. Kan je deze gebruiken zonder infinity gold versterker? Ik dacht van wel maar er is geen output vanaf de radio. Is er misschien iets wat je kan veranderen zodat hij niet op versterker stand staat als dit al mogelijk is. :bye1: Ik wil muziek :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Er zijn al eerdere topics over geweest..

Komt in het kort hier op neer:

radio uit

contact uit

accu pool los (min)

accu pool vast

contact 2+ uur in accessoires stand laten staan

radio weer aan

code invoeren

succes. :lol:

*ps, heb hier een nieuw topic van gemaakt.

Is de accessoire stand de stand dat de lampjes op het dashbord branden? Contact zeg maar. Dus de stand waarin de sleutel terugkomt na het starten? Ik heb daarvoor ook nog een stand zitten nameleijk en daar heb ik hem 2 uur op gehad en dan moet ik nog steeds wachten:wacko: Wel de -pool van de accu losgehad. Zal morgen hetzelfde wel weer proberen, maar dan met de auto op contact...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij branden er geen dashboardlampjes in stand ACC, wel die van je radio bijv. ACC is de stand nog voor je stand waar je je sleutel er in en uit kan halen, dus als je de motor uitzet draai je de sleutel terug totdat hij uit het contact kan en dan nog een stand verder (bij een WJ that is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...