Spring naar bijdragen

Cherrybomb ???


aerox
 Share

Recommended Posts

Misschien geeft een combinatie van beide het gewenste resultaat?;)

Die filter van k&n ziet er wel kwalitatief zeer goed uit. staat ook op mijn verlanglijstje

Het vervelende aan dit is dat je pas achter het resultaat komt als je het al gekocht en gemonteerd heb. en dan ben je er blij mee...of niet.

Alle meningen over het resultaat zullen altijd verschillen wat de een mooi vind klinken vind een ander helemaal niks

Het is en blijft een gok hoe het uitpakt:thumbsup: succes met je keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha, I know, I know! :P

Maar gezien het feit dat ik hier weinig verstand van heb, met name het technische gedeelte, lijkt het mij nog niet zo gek om eerst te vragen. Gaat niet om 2 knikkers hè en er zullen hier vast al wel een aantal pogingen gewaagd zijn. ;)

Zoals ik al zei klinken mij de Cherrrybombs wat te 'blikkerig' of 'metalig' en de flowmasters zijn me wat te enthousiast (rauw), geluiden zijn wel gehoord op youtube en dus vast vertekend. De buren hier hebben aan de ene zijde een audi S5 en aan de andere kant een S4, daar zit in beide een diep, donker en krachtig geluid in dat toch beschaafd klinkt. Naar mijn mening moet er in een GC een beschaafder geluid zitten dan dat je bijv met een Wrangler kan maken maar nu is mijn GC wel erg stil en dat is zonde van de dikke motor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, I know, I know! ;)

Maar gezien het feit dat ik hier weinig verstand van heb, met name het technische gedeelte, lijkt het mij nog niet zo gek om eerst te vragen. Gaat niet om 2 knikkers hè en er zullen hier vast al wel een aantal pogingen gewaagd zijn. ;)

Zoals ik al zei klinken mij de Cherrrybombs wat te 'blikkerig' of 'metalig' en de flowmasters zijn me wat te enthousiast (rauw), geluiden zijn wel gehoord op youtube en dus vast vertekend. De buren hier hebben aan de ene zijde een audi S5 en aan de andere kant een S4, daar zit in beide een diep, donker en krachtig geluid in dat toch beschaafd klinkt. Naar mijn mening moet er in een GC een beschaafder geluid zitten dan dat je bijv met een Wrangler kan maken maar nu is mijn GC wel erg stil en dat is zonde van de dikke motor ;)

hoezo blikkerig geluid bij een cherrybom

heb ik geen last van

maar goed hij zou nooit als een audi klinken al klinken die wel leuk maar een jeep moet je gewoon horen vind ik hoeft ook niet zo te zijn dat ie veel lawaai maakt maar vind zelf wel dat een bommetje wel tot zijn recht komt onder een grand al zou ik de kat laten zitten :P

zal morgen die van mij tot leven wekken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het geen audi is of zal worden snap ik ook, is ook zeker niet de bedoeling ;) Denk echter wel dat die richting van geluid wel mogelijk is, zeker omdat een Jeep juist meestal relatief weinig toeren draait. Had jij er niet 2 cherrybombs onder zitten?

bewerkt door R-W
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het geen audi is of zal worden snap ik ook, is ook zeker niet de bedoeling ;) Denk echter wel dat die richting van geluid wel mogelijk is, zeker omdat een Jeep juist meestal relatief weinig toeren draait. Had jij er niet 2 cherrybombs onder zitten?

nee nog niet heb nu nog eentje maar straks 2 voorpijp moet nog klaar gemaakt worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, I know, I know! :P

Maar gezien het feit dat ik hier weinig verstand van heb, met name het technische gedeelte, lijkt het mij nog niet zo gek om eerst te vragen. Gaat niet om 2 knikkers hè en er zullen hier vast al wel een aantal pogingen gewaagd zijn. ;)

Zoals ik al zei klinken mij de Cherrrybombs wat te 'blikkerig' of 'metalig' en de flowmasters zijn me wat te enthousiast (rauw), geluiden zijn wel gehoord op youtube en dus vast vertekend. De buren hier hebben aan de ene zijde een audi S5 en aan de andere kant een S4, daar zit in beide een diep, donker en krachtig geluid in dat toch beschaafd klinkt. Naar mijn mening moet er in een GC een beschaafder geluid zitten dan dat je bijv met een Wrangler kan maken maar nu is mijn GC wel erg stil en dat is zonde van de dikke motor ;)

Waarom zet je er niet een Audi demper onder dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoezo blikkerig geluid bij een cherrybom

heb ik geen last van

maar goed hij zou nooit als een audi klinken al klinken die wel leuk maar een jeep moet je gewoon horen vind ik hoeft ook niet zo te zijn dat ie veel lawaai maakt maar vind zelf wel dat een bommetje wel tot zijn recht komt onder een grand al zou ik de kat laten zitten ;)

zal morgen die van mij tot leven wekken

Het is toch zo dat de kat vermeld staat op je kenteken en dat verwijdering leid tot directe afkeuring bij de apk?:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee..... serieus. Als je graag het Audi geluid wil, is dat het beste mogelijk met een Audi demper. (Als het past natuurlijk)

Kat wel laten zitten natuurlijk

als je een audi demper koopt waarom koop je dan niet direct een audi

en ab volgens het jeepers regelement past het altijd toch ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je een audi demper koopt waarom koop je dan niet direct een audi

en ab volgens het jeepers regelement past het altijd toch :whistle:

Omdat dat niet de bedoeling is, anders zou ik dat wel doen... :yes:

Ben prima tevreden met mijn GC alleen het geluid zou wel wat donkerder mogen, Audigeluid was als voorbeeld. Volgens EPS is een absorptiedemper dan de oplossing, Cherrybomb en Flowmaster zijn dat niet (kennelijk reflectiedempers (blikkerig)) dus die vallen af. Iemand een idee wat er dan wel te krijgen is? Liefst ook nog zonder dat er een soort rioolbuis aan de achterzijde uitsteekt. Ik vind dit bijvoorbeeld een erg nette oplossing:

b%3E:openpage%28%27?prod=Grand%7C20Cherokee%7C20V8%7C20met%7C20links%7C20en%7C20rechts%7C20een%7C20ovaal%7C20eindsierstuk&long=Jonge%7C20Grand%7C20Cherokee%7C20met%7C20achteraan%7C20een%7C20paar%7C20niet%7C20%7C28verschrikkelijk%7C29%7C20opvallende%7C2c%7C20maar%7C20fraaie%7C20ovale%7C20eindsierstukken%7C2e%7C20Dit%7C20is%7C20in%7C20dit%7C20geval%7C20simpelweg%7C20gecombineerd%7C20met%7C20de%7C20originele%7C20demper%7C2c%7C20wat%7C20een%7C20mooi%7C2c%7C20niet%7C20overdreven%7C20geluid%7C20opleverde%7C2e&photo=214%27%29

post-4590-12873025528108_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat dat niet de bedoeling is, anders zou ik dat wel doen... :whistle:

Ben prima tevreden met mijn GC alleen het geluid zou wel wat donkerder mogen, Audigeluid was als voorbeeld. Volgens EPS is een absorptiedemper dan de oplossing, Cherrybomb en Flowmaster zijn dat niet (kennelijk reflectiedempers (blikkerig)) dus die vallen af. Iemand een idee wat er dan wel te krijgen is? Liefst ook nog zonder dat er een soort rioolbuis aan de achterzijde uitsteekt. Ik vind dit bijvoorbeeld een erg nette oplossing:

b%3E:openpage%28%27?prod=Grand%7C20Cherokee%7C20V8%7C20met%7C20links%7C20en%7C20rechts%7C20een%7C20ovaal%7C20eindsierstuk&long=Jonge%7C20Grand%7C20Cherokee%7C20met%7C20achteraan%7C20een%7C20paar%7C20niet%7C20%7C28verschrikkelijk%7C29%7C20opvallende%7C2c%7C20maar%7C20fraaie%7C20ovale%7C20eindsierstukken%7C2e%7C20Dit%7C20is%7C20in%7C20dit%7C20geval%7C20simpelweg%7C20gecombineerd%7C20met%7C20de%7C20originele%7C20demper%7C2c%7C20wat%7C20een%7C20mooi%7C2c%7C20niet%7C20overdreven%7C20geluid%7C20opleverde%7C2e&photo=214%27%29

<_<Uhm Uhm

Een uitlaat van EPS????:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<_<Uhm Uhm

Een uitlaat van EPS????:yes:

:whistle: Oh ja!

Het geval wil dat EPS nou niet echt bij mij om de hoek ligt en dat EPS vast ook niet de enige mogelijkheid is. Uitlaat op maat is natuurlijk erg mooi maar ook meteen de duurste oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:whistle: Oh ja!

Het geval wil dat EPS nou niet echt bij mij om de hoek ligt en dat EPS vast ook niet de enige mogelijkheid is. Uitlaat op maat is natuurlijk erg mooi maar ook meteen de duurste oplossing.

Maar dan kan je wel precies kiezen wat je wilt.

En aangezien jij iets speciaals zoekt......:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...