Spring naar bijdragen

Hallo allemaal!


Recommended Posts

Hallo allemaal :bye1:

Vandaag, op mijn verjaardag, heb ik me ingeschreven op dit forum.

Gisteren 1 augustus heb ik mijn eerste Jeep gekocht.

Het is een Grand Cherokee Laredo Jeep uit 1997.

Ik heb er gisteren een proefritje in gemaakt en dat was helemaal te gek.

Lekker tuffen in zo'n kar zeg!

Het is (helaas?) een 2wd maar voor de prijs waar ik hem voor heb gekocht mag ik niet klagen. Het is wel een auto waar het een en ander aan moet gebeuren, maar aangezien ik aardig kan sleutelen dacht ik, ok.. we gaan Jeep rijden. (mijn vriendin was er ook helemaal wezenloos van, dus dat zit wel goed..lol)

Ik ben altijd al gek geweest van Amerikaanse auto's en grote bakken.

Dus toen ik een proefrit ging maken in de Jeep was ik verkocht.

Maar ja, aangezien het mijn eerste Jeep is waar ik in ga rijden zal ik waarschijnlijk wel een hoop vragen gaan stellen de komende tijd.

Ik ben blij dat er een Jeepforum is in Nederland, dat praat wel zo makkelijk.

Dus bij deze, hallo allemaal.........

Ik hoop dat ik dit bericht hier mag plaatsen b.t.w. maar als dat niet mag dan is er vast wel een "die hard" forum lid dat mij gaat vertellen waar ik dit soort berichten neer mag zetten.

Zo genoeg over mij voor nu......

Leuk om een trotse bezitter te zijn van een echte Jeep en lid te zijn geworden van dit forum.:yes:

Jeepsterov

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Badankt voor de felicitaties :(

Goeie vraag en ik was vergeten het erbij te vermelden, maar het is een 6 cylinder motor. Oh, het is trouwens een automaat.

Geen v8 roffel, maar ik moet zeggen dat dit ook wel leuk klinkt.

Het zal wel een slokje lusten denk ik :yes: maar ja, daar rijd je dan ook in een "semi tank" voor :bye1:.

Voetgangers en bromfietsers opgelet! ik heb net een Jeep en ben er nog niet helemaal aan gewend.

En dan hier mijn eerste vraag...

Angezien jullie al een tijdje Jeep rijden, zijn er nog cruciale dingen waar je als beginnend Jeep rijder op moet letten?

Ik heb dat ding net, dus eeh... zijn er dingen die je, na moet kijken, vervangen, enz...??

Natuurlijk ga ik de remmen en zo even nazien en de airco opnieuw laten vullen.

Maar auto's kennende zijn er over het algemeen altijd specifieke aandachtspunten bij elk model auto.

Dus als jullie iets kwijt willen.... hoor ik het graag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom en wen maar vast aan de verslaving, iets anders zul je nooit meer kunnen rijden :yes:

Het zou idd meer in het voorsteltopic in About Jeepforum kunnen maar iets zegt me dat je binnen een paar dagen wel wat technische vragen hebt die hier wel zouden kunnen.

Veel plezier alvast met de nieuwe aanwinst :bye1:

Gr.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Badankt voor de felicitaties :lol:

Goeie vraag en ik was vergeten het erbij te vermelden, maar het is een 6 cylinder motor. Oh, het is trouwens een automaat.

Geen v8 roffel, maar ik moet zeggen dat dit ook wel leuk klinkt.

Het zal wel een slokje lusten denk ik :yes: maar ja, daar rijd je dan ook in een "semi tank" voor :bye1:.

Voetgangers en bromfietsers opgelet! ik heb net een Jeep en ben er nog niet helemaal aan gewend.

En dan hier mijn eerste vraag...

Angezien jullie al een tijdje Jeep rijden, zijn er nog cruciale dingen waar je als beginnend Jeep rijder op moet letten?

Ik heb dat ding net, dus eeh... zijn er dingen die je, na moet kijken, vervangen, enz...??

Natuurlijk ga ik de remmen en zo even nazien en de airco opnieuw laten vullen.

Maar auto's kennende zijn er over het algemeen altijd specifieke aandachtspunten bij elk model auto.

Dus als jullie iets kwijt willen.... hoor ik het graag :P

Ik denk dat als je op het eerste gezicht er een goed gevoel bij heb (misschien heb je zelf al een beetje verstand van autos wat er wel en niet goed aan kan zijn.) maar ik zal gewoon de APK afwachten dan weet je alles zeker.

Ik heb mijn jeep ook nog maar 2-3 maanden en moest een tijdje geleden naar apk, alleen de koplamp links was dof (vies) en moest vervangen worden.

thats it.

had ik niet verwacht maar is toch wel een grote meevaller (het is al duur genoeg)

Gr mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...