Spring naar bijdragen

Complete xj in parts


bokkieandijk
 Share

Recommended Posts

Gister besloot ik dat ik de xj uit 1990 met veel maar niet alle opties die ik nog heb staan maar eens ga demonteren en in onderdelen ga verkopen.

Tussenbak, versnellingsbak en motor zijn goed.

Motor krijgt voor hij weggaat nog ff nieuwe pitten, filter en olie.

Als je nog wat nodig hebt hoor ik het wel op 0614718707.

Vr. gr. Bokkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hi Bokkie,

Sturen wordt moeilijker doordat hij de stuurbekrachtigingsvloeistof uit het buisje pompt. Waarschijnlijk doordat ik de verkeerde vloeistof (spaanse remmenvloeistof) erin heb gedaan ipv Mopar stuurbekrachtigings vloeistof.

Mocht ik het niet kunnen repareren dan wordt het een nieuwe stuurbekrachtigingsmotor. Mijn cherokee ltd 4.0 6cyl komt uit 1990.

Kun je mij die motor leveren en zo ja, wat vraag je ervoor?

Greetings en tot mails,

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn ruitenwisser heeft kuren.

nokt ermee en doet het dan ff niet, daarna weer wel. hoor dan wel tikjes in de motor (soms) maar dan gaan de wissers dus niet.

waarschijnlijk het motortje dat een beetje gaar aan het worden is? verkoop je ook zo'n motortje of is die toevallig net al verkocht. en daarbij, kan je dat motortje ook nog monteren voor me??

heheh

groet arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, toen ik in november mijn reply postte, had ik ook Bokkie even gebeld om te vragen of hij die kachelmotor nog had.

Hij vertelde dat hij alleen de motor met onderdelen nog had, en dat hij de rest van de auto al naar de sloop had gebracht. Volgens mij heeft hij dus weinig tot geen onderdelen meer.

Correct me if I'm wrong Bokkie!

René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by René@Jan 11 2005, 21:47

Hij vertelde dat hij alleen de motor met onderdelen nog had, en dat hij de rest van de auto al naar de sloop had gebracht. Volgens mij heeft hij dus weinig tot geen onderdelen meer.

<div align="right">

Zou het dan niet handig zijn om even te reageren op de aanvragen, weten wij meteen waar wij aan toe zijn.

Ik heb mijn onderdeel bij M. Bos in Scherpenzeel gekocht, tel 06 22 55 96 62 . Hij heeft een cherokee XJ uit 1990 staan, Duits model? .

Succes en met vrolijke groet,

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...