Spring naar bijdragen

lekkende achteras


Recommended Posts

Kreeg bij de apk al een opmerking dat er waarschijnlijk een lekke remcylinder was rechts achter.

Alleen losgetrokken en was niet het geval.

Nu heb ik de diff achter bijgevuld en zo´n 20 km verder meeste olie hiervan op mijn rechterachterwiel aan de binnenkant.

Iemand een idee. Ik wil hem zaterdag los halen, maar mocht het nou een pakking ofzo zijn, kan ik die van de week vast bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren vervangen.

Dankzij een hele snelle levering van de oliekeerringen van Marcel (cherokeeparts)

Verder toch even staan staren op de c-clip en na telefonisch contact met Marcel en Jeeped een eitje om te vervangen. Wel even een keer met beleid sleutelen maar gelukkig deed de heftruck het weer en konden we er goed bij.

Bedankt voor de hulp. Hierdoor was het al met al (inclusief heeeeeel veeel pauzes) in 4 uurtjes gebeurd. Wel prettig om te zien dat de het diff er nog netjes en schoon uit zag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren vervangen.

Dankzij een hele snelle levering van de oliekeerringen van Marcel (cherokeeparts)

Verder toch even staan staren op de c-clip en na telefonisch contact met Marcel en Jeeped een eitje om te vervangen. Wel even een keer met beleid sleutelen maar gelukkig deed de heftruck het weer en konden we er goed bij.

Bedankt voor de hulp. Hierdoor was het al met al (inclusief heeeeeel veeel pauzes) in 4 uurtjes gebeurd. Wel prettig om te zien dat de het diff er nog netjes en schoon uit zag.

Gelukkig maar weer , en achteraf was het beter om ze alle twee te vervangen , of zeg je van : had ik er toch maar 1 gedaan , en een volgende keer de tweede ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...