Spring naar bijdragen

cj-7 V8 1977


aitze
 Share

Recommended Posts

heej aitze.

ziet er goed uit. Heb je hem klaar voor het nieuwe jeepfest uitje :wacko:

trouwens komen die assen onder een scout2 vandaan ofzo.

heb zelf ook zulke assen op het oog.

Nico heeft ze toch ook onder zijn flex?

ooh ja even wat anders ik heb wel interesse in die t150 en die dana20,

mien oude heer het ook met die combinatie reden en dat beviel wel. moeten we het er

maar een keer over hebben wat je er voor hebben moet.

groeten niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok , maar zie aan een kant een flens verbinding en aan de andere kant een lasverbinding (of ik moet nodig weer voor mijn half jaarlijkse oogkeuring) Ik zie echt maar 1 flensverbinding en dat snap ik niet...

attachment.php?attachmentid=1725&d=1207856457

en de reden dat ik dacht dat het een TJ body was is de lokatie van de tankdop. maar dat zal je wel veranderd hebben...,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat zag ik maar zou mij handiger hebben geleken om beide kanten de flensverbinding te zetten zodat je makkelijker hanteerbare delen hebt.

verder niet slecht bedoeld hoor. als mijn uitlaat ooit nog zo komt te zitten wrijf ik in mijn handjes :wacko:

Ik ben erg benieuwd wat het resultaat wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een V-8 heeft een niet regelmatige ontstekingsvolgorde links / rechts. Hierdoor ontstaan pulsaties, c. q. golven in het uitlaatsysteem. (Dit is goed te merken aan het typische geluid van een V-8 motor). Een balanspijp is een open verbinding tussen een linker en een rechter uitlaatpijp die er voor zorgt dat een gedeelte van die pulsaties worden weggehaald. Daardoor zit in de linker en rechterpijp een betere "flow". Het gevolg is meer koppel (trekkracht), minder verbruik, een veel voller geluid bij doortrekken (niet die typische knetter boven de 2500 toeren) en meer vermogen. Het antwoord op de vraag of een balanspijp nuttig is duidelijk ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

hallo

Vandaag het stuurhuis 70 mm naar voren gezet i.v.m. de stuur inrichting van de wagoneer assen, en het naar voren brengen van de vooras.

Bij ons op het constructiebedrijf de aanpassing gemaakt.

Morgen het hokje in de grondverf en dan afschuren en spuiten kleur blauw!!!!

nou doeiiiiiiiiiiiii

post-2439-12873018849955_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...