Spring naar bijdragen

De Panda.


Kameel
 Share

Recommended Posts

Als ik zo die 4x4 panda zie, dan denk ik terug aan die vakanties waar wij dan een jeepert huurden om "off the road" te kunnen biggrin.gif . En dan altijd aan het eind van zo'n weg, die eigenlijk geen weg mag heten, toch weer die éne auto aan te treffen waar wij al met moeite kwamen met de jeepert en dachten dat wij alleen dit zouden doen..... niet dus ohmy.gif

En dit is ons dus meerdere keren overkomen rolleyes.gif ...... Toch leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

haha...hij ziet er uit of ie de wegligging heeft van een stuiterbal.

Je moet snel zijn met zo'n foto...voor je het weet ligt ie 30 meter verder, op z'n kop. tongue.gif

Ff serieus huh.gif ..ik weet niet wat een Trabbi weegt, maar volgens mij komt zo'n kar dus nooit ergens vast te zitten. Toch een pluspunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Hallo!

Nadat ik 9 jaar geleden mijn Land Rover had verkocht (toen i.v.m. stijgende benzineprijs), en voordat ik het licht zag en een CJ7 kocht, een aantal jaren in verschillende Panda's van €500 rondgereden. Het is een sympatiek, betrouwbaar, no nonsence wagentje.

Ik heb vooral in Italie de 4x4 uitvoering zien rijden. Overigens rijdt de Post daar met een Panda Station uitvoering: er is een kunsstof verlenging op de achterklep. Stel je voor: een station 4x4 Panda, dat begint op een Jeep te lijken!

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...