Spring naar bijdragen

Auto radio vervangen


Recommended Posts

Hallo ik ga mijn originele auto radio vervangen door deze:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=130198203290&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=003

7d1c_2.JPG

Deze radio is 1 din inbouw, echter het bedienings front is 79 mm hoog en het gat in de jeep is 80 mm hoog ......zo zit het gat dan weer mooi vol ;)

ook kan je via blue-tooth handsfree bellen met deze radio

De nieuwe heeft ISO stekkers.... zijn er verlopen voor ISO naar Jeep of heeft de Grand Cherokee 1998 deze stekkers al??

Heeft iemand een plattegrond vam deze Jeep stekker(s)

Ik wil de orginele versterkers gebruiken maar dat zullen wel geen Tulp stekkers zijn...wat zijn de jeep versterker stekkers wel?? :wacko:

Monteren zal ik met iets zelf gemaakt moeten doen..

Alvast bedankt voor ervaringen en ideën :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ga mijn originele auto radio vervangen door deze:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=130198203290&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=003

7d1c_2.JPG

Deze radio is 1 din inbouw, echter het bedienings front is 79 mm hoog en het gat in de jeep is 80 mm hoog ......zo zit het gat dan weer mooi vol :yes:

ook kan je via blue-tooth handsfree bellen met deze radio

De nieuwe heeft ISO stekkers.... zijn er verlopen voor ISO naar Jeep of heeft de Grand Cherokee 1998 deze stekkers al??

Heeft iemand een plattegrond vam deze Jeep stekker(s)

Ik wil de orginele versterkers gebruiken maar dat zullen wel geen Tulp stekkers zijn...wat zijn de jeep versterker stekkers wel?? :)

Monteren zal ik met iets zelf gemaakt moeten doen..

Alvast bedankt voor ervaringen en ideën :bye1:

Okee tof,

gaarne wat fototjes als de hele boel klaar is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt zover

ja de radio lag 3 dagen later al thuis een mooi ding

ik moet idd die verloopstekkers hebben ga ook ff bij de dealer vragen of ze daaar da spul hebben dan hoef ik niet zo lang te wachten.........

ik heb deze verloopstekker van jeep naar din/iso gewoon op ebay gekocht

bijvoorbeeld deze

http://cgi.ebay.de/CHRYSLER-JEEP-N-1-RADIOADAPTER-Radio-Adapter-ISO-2001_W0QQitemZ280211315984QQihZ018QQcategoryZ38766QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

of deze(is vanaf 2001)

http://cgi.ebay.de/CHRYSLER-JEEP-N-2-RADIOADAPTER-Radio-Adapter-ISO-ab2001_W0QQitemZ280205650962QQihZ018QQcategoryZ27450QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Zo de radio zit erin en speelt prima ook de navigatie module werkt goed de gps antenne achter reseve wiel geplakt uit het zicht bij het raam werkt nog ook

Allemaal verloop stekkers gebruikt van Ebay en vervolgens met tulp stekkers de audio naar ingebouwde verstekers geplugd het geluid is veel mooier en voller en helderder dan de originele radio cd wisselaar

ff een DVD gefikt met al mijn favoriete MP3's ruim 1500!! en erin geplant nu heb ik voor weken muziek op shuffle/random zonder overslaan

Ook heb ik een achteruit rij-camera aangesloten via achteruitrijlichten

het schermpje van de radio spring automatisch aan! ongeacht of de radio aan of uit staat kan nu op mm nauwkeurig parkeren

Ook de bluetooth functie werkt perfect op mobiele telefoon als je instapt hoor je een kort bescheiden "connect" piepje" en je weet dat je via radio de telefoon op kunt nemen er zat ook een los microfoontje bij de radio bijgeleverd welke ik boven aan de raam stijl bestuurders kant heb gemonteerd het werkt goed ze kunnen me goed verstaan de belgeluiden koemen via de speakers van de auto dus goed geluid! kan flink hard muziek wordt keurig gedempt als gesprek binnen komt

Het scherm van de radio past exact in het dashboard !! mooie jeep radio dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...