Spring naar bijdragen

Autotransporter huren voor vakantie naar Spanje.....met B-rijbewijs , iemand tips voo


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

He Ad, je zegt dat je in een villa/bungalow gaat. Wat moet je dan in vredesnaam met zoveel spullen bij je? Je hebt daar ook supermarkten hoor.:whistle:

Ben een keer in een Suzuki Samurai naar Spanje gereden. Zou het 10 keer liever in m'n Jeepje doen. Maar was wel blij toen ik er 1 maal was dat ik 'm bij had, in de pyreneen kan je echt heel leuk off-road.

Je kan ook op je gemakje rijden, doe je het in 2 dagen. Pak je onderweg gewoon een formule 1 hotelletje ofzo. Kom je wel zo uitgerust aan op je plaats van bestemming en heb je toch je Jeep bij je. Ben toen ook eerst tot Lyon gereden en de volgende dag het laatste stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OT: Al een oplossing gevonden.....

Yep and No,.....gezien de afstand en de weinig ruimte gaan we met het lease busje en gaan we later dit jaar nog eens een leuk alternatief dichterbij zoeken ( Belg Ardennen of boven in Frankrijk ). Goedkoopste autoambulance om zelf te rijden die ik kon vinden bleek nog 85 tot 100 euro per dag te kosten buiten de brandstof ( 100km vrij ):whistle:. We gaan een dag of 15 dus dat is geen optie , zelf rijden schiet niet op ( we willen snel bij onze villa zijn met veel spullen dus gaan niet via de toeristische route.....helaas. Gelukkig kan ik er met dit weer nog redelijk veel mee weg voor die tijd , anders krijg ik ontwenningsverschijnselen..........:D

Mocht zich op het laatst nog iemand aanmelden met een eigen transport wagen dan blijven natuurlijk wel de opties open om alsnog de Jeep mee te nemen hoewel ik al heb afgesproken dat hij in mijn vakantie bij de spuiter staat voor de achterschade.....:ohmy:

bij stam in kaatsheuvel huur je een autoambulance aanhanger voor ca 30 euro per dag, en missschien kun je voor een langere periode wel afspraken maken. ik huur hier ook altijd een aanhanger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij stam in kaatsheuvel huur je een autoambulance aanhanger voor ca 30 euro per dag, en missschien kun je voor een langere periode wel afspraken maken. ik huur hier ook altijd een aanhanger

Sorry,....ik geef de verkeerde omschrijving voor het geheel . Het gaat om een oprijwagen, dus echt de transportwagen. Een aanhanger/autoambulance zou geen probleem geweest zijn denk ik ( alleen mag ik die met mijn bus niet trekken inclusief Jeep er op ), gezien de vele Jeepers die er een hebben staan. Een echte oprijwagen is wel een probleem.....helaas :whistle:.... Thanks voor de tip anyway:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor Ad maar zie nog steeds het probleem niet...

Je hebt een super de luxe tj onder je achterwerk...lijkt me comfortabel genoeg naar het zuiden.

Koop een goedkoop aanhangertje ( vanaf 125 euro's op marktplaats ) en je hebt de ruimte voor je spullen.

Mischien heb je met je leasewagen bepaalde kosten niet of minder ( brandstof,etc. ) maar hé, een beetje fun is ook wat waard en geloof me je krijgt er echt spijt van als je straks een prachtige onverharde route tegenkomt en je staat daar met je bus.:yes:

Denk er nog eens goed over na en wat je ook besluit, een hele fijne vakantie en geniet ervan !!!:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart

Hoy Ad je kan mijn aanhanger wel lenen

het is een polynorn aanhanger en geschikt gemaakt voor een cj zal ook wel passen achter een wrangler ik wwon in schoonhoven dus niet ver uit de buurt je kan altijd eens ko0men kijken

gr Geert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blink:

Sorry hoor Ad maar zie nog steeds het probleem niet...

Je hebt een super de luxe tj onder je achterwerk...lijkt me comfortabel genoeg naar het zuiden.

Koop een goedkoop aanhangertje ( vanaf 125 euro's op marktplaats ) en je hebt de ruimte voor je spullen.

Mischien heb je met je leasewagen bepaalde kosten niet of minder ( brandstof,etc. ) maar hé, een beetje fun is ook wat waard en geloof me je krijgt er echt spijt van als je straks een prachtige onverharde route tegenkomt en je staat daar met je bus.;)

Denk er nog eens goed over na en wat je ook besluit, een hele fijne vakantie en geniet ervan !!!:bye1:

Thanks Ron,

"Helaas" is alles voor de aankomende vakantie al geregeld ( gewoon met het boessie...kan de hele kledingkast voor de vrouw mee :wacko:...) maar als tegenprestatie gaan we zeker na de bouwvak nog even genieten in de ardennen of in het midden van la douche france..:yes:. De TJ is misschien comfortabeler in vergelijking met een CJ maar met de softtop heb je toch nog oorkappen nodig om niet een permanente gehoorschade op te lopen :D:D, en de laatste brandstofprijzen in combinatie met de soort van vakantie hebben me doen besluiten dat hij of op een oprijbusje gaat of we gaan met de leasebak ( die ik ook al betaal :whistle:). We zullen de 2e vakantie wel een toeristische vakantie maken met veel Jeep kilometers...Nu eerst in de zon liggen en ri Barcelona e.d. ( ook vervelend hoor :ph34r:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoy Ad je kan mijn aanhanger wel lenen

het is een polynorn aanhanger en geschikt gemaakt voor een cj zal ook wel passen achter een wrangler ik wwon in schoonhoven dus niet ver uit de buurt je kan altijd eens komen kijken

Thanks Geert,

Tijd om eens af te spreken op de Maasvlakte :whistle:...... Een aanhanger heb ik zoals gezegd niets aan , zoek echt een autoambulanceoplaaddinggevalbussie met bak:lol: om te lenen/huren naar Spanje..

Ik heb zelf al een aanhanger gekocht voor evenementen en vakantiedoeleinden dus daar zit het probleem niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een moeilijk gedoe.:whistle:

Snap er niks van.

Wat in een bus past, past ook in een aanhanger.

Frommel je zooi erin, stap in de Jeep en rij er in 2 dagen heen.

Relax man , tis vakantie !!

Je hebt een Jeep , beetje avontuur mag toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een moeilijk gedoe.:ph34r:

Snap er niks van.

Wat in een bus past, past ook in een aanhanger.

Frommel je zooi erin, stap in de Jeep en rij er in 2 dagen heen.

Relax man , tis vakantie !!

Je hebt een Jeep , beetje avontuur mag toch wel.

Moeilijk gedoe Ejg :wacko::whistle: , zucht.

En zo heb je dus ook mensen die het beter weten voor een ander.....,....je zegt zelf al dat je het niet snapt dus vanwaar je reactie ?? Het avontuur hoef ik niet alleen uit mijn Jeep te halen gelukkig /helaas...:blink:.

Misschien even het topic teruglezen ,dan zie je dat mijn enige vraag was om een autotransport/ambulance te huren, geen goedbedoelde reisadviezen ( dan had ik wel om een goed vakantieadres gevraagd met mooie routes in de omgeving...).

Misschien moet je het topic maar gewoon sluiten, hoef je je er niet meer aan te storen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar staat het dat ik het beter weet dan een ander ?

Staat dat ik het niet snap, leg het me maar uit.

Heb het topic terug gelezen en kwam dit tegen...

Mocht zich op het laatst nog iemand aanmelden met een eigen transport wagen dan blijven natuurlijk wel de opties open om alsnog de Jeep mee te nemen hoewel ik al heb afgesproken dat hij in mijn vakantie bij de spuiter staat voor de achterschade

Voor mij hoeft ie niet dicht, ik stoor me er niet aan.

Denk ik dit geval dat je het zelf kan zeggen.

Begrijp dat ie niet meegaat.

En voor riesadviezen klik hier (ben ik ook niet goed in)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar staat het dat ik het beter weet dan een ander ?

Staat dat ik het niet snap, leg het me maar uit.

Heb het topic terug gelezen en kwam dit tegen...

Voor mij hoeft ie niet dicht, ik stoor me er niet aan.

Denk ik dit geval dat je het zelf kan zeggen.

Begrijp dat ie niet meegaat.

Komt zo rot je muis uit :whistle: ( quote: moeilijk gedoe enz enz. ). Vanwege diverse verplichtingen wil ik vlot naar de bestemming ( gaat met de Jeep met aanhanger niet lukken en met een oprijgeval wel waarschijnlijk ) en vlot terug om maximaal van de weinige vrije tijd te genieten ( LIEFST MET JEEP ter plaatse :ph34r:)... Begrijp dat je zelf liever kiest voor een relaxte Jeep toervakantie , dat zit er nu voor mij met deze afstand en tijd niet in . Vandaar ook mijn verzoek om een huuroptie of iets dergelijks waardoor de snelheid boven Jeepsnelheid blijft . Relaxed rijden doe ik zoals gezegd over een paar maanden wel ( lijkt me ook perfect ). De brandstofkosten zijn nu ook niet gering ( zijn voor mezelf....) dus dat is geen struikelblok ( als je onze eindbestemming weet zul je beseffen dat geld in de vakantie ook niet mijn eerste probleem is en dat het niet van de armoede hoeft...)

Was niet rot bedoeld Ejg, maar met een hoop misschien goed bedoelde opmerkingen kan ik niet zo veel en blijken deze keer geen optie te zijn.

Hij blijft dus thuis ( of bij de plaatwerker in dit geval...:blink: ..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou wachten tot de wind uit het noorden komt... klappert de softtop minder, kost minder brandstof, enz..

Bovendien kan de verf op de achterkant mooi drogen bij een briesje.

Ik weet: Gaat nergens over. Maar dat deden de postjes hierboven ook al niet echt, dus..:ph34r:

:whistle::whistle::blink::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topictitel was toch: "autotransporter huren /knip/ wie weet er een adres"?

We gaan dus al ff off-topic.

Vragen aan Wrangler92: Jeep gaat dus niet mee? Probleem opgelost?

Klopt,

En om aan alle commotie een einde te maken zou ik de Moderator "van dienst" willen verzoeken om het topic te sluiten. Dank aan o.a. Ramstein ( met serieuze oplossingen en adressen ) , frankXj ( E-rijbewijs gaan we overwegen alleen schiet ik daar niets mee op gezien het trekgewicht van de bus incl. oplooprem ) , Darkwolf , Menno , en F.m. ( voor de "creatieve" oplossingen die niet helemaal de mijne zijn :wacko:) ....en ejg en 87 wrangler natuurlijk (voor de zinvolle reacties :blink:...., ik meen zelfs Off topic :whistle:)

De Jeep blijft inderdaad thuis aangezien we de keuze hebben gemaakt om op een snelle manier op de plaats (en) van bestemming te komen. Moet maar even twee weken zonder Jeep doen :ph34r:(hij wordt definitief bij de spuiter verwacht voor het schade verhaal ).

De zo fanatiek aanbevolen Jeep relaxvakantie gaat na de bouwvak gebeuren ....

Thanks !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...