Spring naar bijdragen

Autotransporter huren voor vakantie naar Spanje.....met B-rijbewijs , iemand tips voo


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Ik zat eens te kijken hoe ik de Jeep mee kan nemen op transport naar Spanje zonder ieder pomp te moeten aandoen. Nu kan ik natuurlijk de auttrein (ben te hoog en is VEEEEL te duur :lol:) of een oprijwagen achter het bussie gooien maar helaas is die niet zwaar genoeg om kar en wagen te mogen trekken op kenteken:unsure:. De TJ weegt 1470 kg , de bus idem en dan de aanhanger nog....is dus geen optie. Nu zag ik van het weekend bij een bedrijf een autotransporter die 1600KG mocht laden ( Ford Transit met oprij-opbouw ) . Is er iemand die weet waar er eventueel een ( in goede staat ) te huur is ( heb tot op heden nog maar 1 adres gevonden op Marktplaats en die regeert nog niet terug voor een tarief...;).)

Ben benieuwd of er meer aanbieders zijn, dit om eens te overwegen om aldaar met de Jeep te kunnen toeren.....Thanks voor de tips..:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tj is toch een prima auto om mee naar spanje te rijden??

of dacht je dat een autotransporter zuiniger reed??

Is een prima wagen om mee naar Spanje te gaan , alleen gaan we naar een villa/bungalow en nemen veel spullen extra mee.....en dan is de Jeep alleen niet groot genoeg ( en een karretje er achter is niet echt lekker rijden )

Voor Diesel heb ik een oplossing dus dat kost me niet zo veel .....:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens, en bovendien is de huur voor zo'n ding niet mis !!

En dan nog de kilometervergoeding die bovenop de huurprijs komt...:yes:

Blijkt inderdaad behoorlijk fors,....kon er het weekend een kopen voor een bedrag waarvoor ik nu niet eens kan huren :bye1:.......( ga dat toch eens overdenken..,alleen waar moet je dat kreng kwijt als je hem niet gebruikt..:whistle:.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon E halen, komt altijd van pas.

Zat ik al aan te denken.....mag er dan wel met een bussie zwaarder getrokken worden aan een oplegger ? Denk niet dat ik het hier mee red.......BrandstofDieselAantal cilinders 4Cilinderinhoud 1868 cm3Vermogen51 kWVermogen (brom/snorfiets) N.v.t.Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets)N.v.t.Massa & laadvermogenMassa leeg voertuigbutton_info.gif 1.329 kgLaadvermogenbutton_info.gif 876 kgToegestane maximum massa voertuigbutton_info.gif 2.205 kgMassa rijklaarbutton_info.gif Niet geregistreerdAanhangwagenMaximum te trekken massa:- ongeremdbutton_info.gif 664 kg- geremdbutton_info.gif 0 kg- oplegger geremdbutton_info.gif 0 kg- autonoom geremdbutton_info.gif 1.100 kg- middenas geremdbutton_info.gif 1.100 kg= Zou het er wel voor over hebben om dan met een sleepie te gaan....:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat ik al aan te denken.....mag er dan wel met een bussie zwaarder getrokken worden aan een oplegger ? Denk niet dat ik het hier mee red.......BrandstofDieselAantal cilinders 4Cilinderinhoud 1868 cm3Vermogen51 kWVermogen (brom/snorfiets) N.v.t.Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets)N.v.t.Massa & laadvermogenMassa leeg voertuigbutton_info.gif 1.329 kgLaadvermogenbutton_info.gif 876 kgToegestane maximum massa voertuigbutton_info.gif 2.205 kgMassa rijklaarbutton_info.gif Niet geregistreerdAanhangwagenMaximum te trekken massa:- ongeremdbutton_info.gif 664 kg- geremdbutton_info.gif 0 kg- oplegger geremdbutton_info.gif 0 kg- autonoom geremdbutton_info.gif 1.100 kg- middenas geremdbutton_info.gif 1.100 kg= Zou het er wel voor over hebben om dan met een sleepie te gaan....

heel verhaal w 92

als je je E hebt mag je mijn auto wel mee hebben voor vakantie die dageliks voor de kar staat mag 3500 kg trekken en je mag er met 7 personen in

denk alleen niet dat je het merk aan zal staan:whistle:

ontopic

garage neef heeft wel eens een goede bui met verhuren voor langere periode

zelf eens een week gehuurd daar ritje zweden nederland geen probleem daar gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heel verhaal w 92

als je je E hebt mag je mijn auto wel mee hebben voor vakantie die dageliks voor de kar staat mag 3500 kg trekken en je mag er met 7 personen in

denk alleen niet dat je het merk aan zal staan:whistle:

ontopic

garage neef heeft wel eens een goede bui met verhuren voor langere periode

zelf eens een week gehuurd daar ritje zweden nederland geen probleem daar gehad

Tja ,even de APK site bekeken voor het bussie zijn gegevens en dan krijg je dit verhaal ( past niet eens op de bus al die tekst....., staat niet bij dat hij 100 Pk mistte bij aflevering :( ).

Maar goed , ik zal eens kijken wat ik kan doen , heb geen E rijbewijs dus doe het even op een andere manier. Zal Neef eens opzoeken om te zien wat daar eventueel mogelijk is..:D..( waar zitten die ergens ? ) Thanks vast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ,even de APK site bekeken voor het bussie zijn gegevens en dan krijg je dit verhaal ( past niet eens op de bus al die tekst....., staat niet bij dat hij 100 Pk mistte bij aflevering :( ).

Maar goed , ik zal eens kijken wat ik kan doen , heb geen E rijbewijs dus doe het even op een andere manier. Zal Neef eens opzoeken om te zien wat daar eventueel mogelijk is..:D..( waar zitten die ergens ? ) Thanks vast

graveland dicht bij hilversum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet nog een goedkopere manier als je lid bent van de ANWB. je rijd gewoon naar spanje toe. en als je weer terug gaat naar huis toe. zet je er een kapotte onderdeel in. dat die niet meer rijdt. en dat de reperatie langer duurt dan een dag. dan bel je de ANWB op en ze komen je Jeep ophalen. een nadeel is dat het weken kan duren voordat je jeep weer thuis is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet nog een goedkopere manier als je lid bent van de ANWB. je rijd gewoon naar spanje toe. en als je weer terug gaat naar huis toe. zet je er een kapotte onderdeel in. dat die niet meer rijdt. en dat de reperatie langer duurt dan een dag. dan bel je de ANWB op en ze komen je Jeep ophalen. een nadeel is dat het weken kan duren voordat je jeep weer thuis is

:no::P:P<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet nog een goedkopere manier als je lid bent van de ANWB. je rijd gewoon naar spanje toe. en als je weer terug gaat naar huis toe. zet je er een kapotte onderdeel in. dat die niet meer rijdt. en dat de reperatie langer duurt dan een dag. dan bel je de ANWB op en ze komen je Jeep ophalen. een nadeel is dat het weken kan duren voordat je jeep weer thuis is

Goed plan...lekker misbruik maken van een geweldige organisatie :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ik weet nog een goedkopere manier als je lid bent van de ANWB. je rijd gewoon naar spanje toe. en als je weer terug gaat naar huis toe. zet je er een kapotte onderdeel in. dat die niet meer rijdt. en dat de reperatie langer duurt dan een dag. dan bel je de ANWB op en ze komen je Jeep ophalen. een nadeel is dat het weken kan duren voordat je jeep weer thuis is

Oplichting. :blink:

OT: Al een oplossing gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OT: Al een oplossing gevonden.....

Yep and No,.....gezien de afstand en de weinig ruimte gaan we met het lease busje en gaan we later dit jaar nog eens een leuk alternatief dichterbij zoeken ( Belg Ardennen of boven in Frankrijk ). Goedkoopste autoambulance om zelf te rijden die ik kon vinden bleek nog 85 tot 100 euro per dag te kosten buiten de brandstof ( 100km vrij ):blink:. We gaan een dag of 15 dus dat is geen optie , zelf rijden schiet niet op ( we willen snel bij onze villa zijn met veel spullen dus gaan niet via de toeristische route.....helaas. Gelukkig kan ik er met dit weer nog redelijk veel mee weg voor die tijd , anders krijg ik ontwenningsverschijnselen..........:)

Mocht zich op het laatst nog iemand aanmelden met een eigen transport wagen dan blijven natuurlijk wel de opties open om alsnog de Jeep mee te nemen hoewel ik al heb afgesproken dat hij in mijn vakantie bij de spuiter staat voor de achterschade.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...