Spring naar bijdragen

Wie gaat er allemaal naar Heerde


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

iemand die niet meer bang is voor vieze voeten nu die EINDELIJK wat hoger zit wink.gif

Alleen als moeders de vrouw rijdt gaat het wel eens fout, want dat dames team en uitstappen als we vast zitten........dat zit er nog niet bij he??????

Greetz Edwin die pas laat in de middag komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Jee net het weerbericht bekeken voor Zaterdag......Veel zonneschijn in vloeibare vorm en afkoeling in de vorm van wind.....kan wel eens heel leuk worden daar in Heerde wink.gif Vooral daar bij de warme koffie en chocomelk..... laugh.gif

Zie jullie daar 's middags veel plezier alvast in de ochtend

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He hallo allemaal,

ben er zelf om plus minus drie uur (moet tot twee uur werken en dan en uurtje rijden) kom ook alleen lachen en een bakkie doen daar het Jeepie thuis blijft.

Dus zie jullie morgen,

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 12 2003, 18:34

He hallo allemaal,

ben er zelf om plus minus drie uur (moet tot twee uur werken en dan en uurtje rijden) kom ook alleen lachen en een bakkie doen daar het Jeepie thuis blijft.

Dus zie jullie morgen,

Greetz Edwin

Is prima...neem Mav ook mee. Hopelijk hebben ze een kantine met een dak....weerbericht voorspeld veel vocht. rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He kameel en Mav,

Kom net bij Ruud vandaan en naar hetschijnt is DAT in iedergeval goed verzorgt, ben te herkennen aan een zwarte leren hoed, dus zie jullie morgen(shit Vandaag)....en de eerste is voor jullie.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha.. ik ga ook maar eens die kant op.

Zonder geel mormel, want die is - behalve niet APK-gekeurd - hoogst illegaal op de openbare weg momenteel omdat ie niet meer aan de grijs-kenteken wet voldoet. (en geloof me, DAAR wil je geen boete voor krijgen!)

wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik heb nog een paar nuttige tips meegekregen ook ohmy.gif

We gaan sparen voor een lier... die heb je dus echt nodig als je gaat modderrijden

zolang blijven we toch maar mooi-weer-rijders...... cool.gif

En ik word niet alleen bijrijder, want die moet poetsen heb ik gehoord.....

Dus Kameel schuif eens op!

Groetjes en tot de volgende meeting!

Bumper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Bumper@Dec 14 2003, 12:46

En ik heb nog een paar nuttige tips meegekregen ook  ohmy.gif

We gaan sparen voor een lier... die heb je dus echt nodig als je gaat modderrijden

zolang blijven we toch maar mooi-weer-rijders...... cool.gif

En ik word niet alleen bijrijder, want die moet poetsen heb ik gehoord.....

Dus Kameel schuif eens op!

Groetjes en tot de volgende meeting!

Bumper

een lier voor de modder??? wacht maar tot je off-chamber gaat rijden op de steentjes van de ardennen, of de zongebakken leem van scalyn.....daar wil je echt niet aan beginnen zonder dat 1:2 van de voertuigen temminste een 8000 pont erop heeft staan ohmy.gif

ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar modder rijden spreekt mij niet echt aan, als dat wel was had ik een sami gekocht: veel goedkoper in onderdelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat het is met in nederland rijden.......het is eigenlijk altijd of modder of klei of zand dus als je al off road wil in dit natte landje zit je al gauw in de modder wink.gif En inderdaad een lier is dan wel ens makkelijker (zie ook ikga off roaden neem mee)

Greetz Edwin

Zelf gelukkig al een liertje voorop laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vond het een geweldige dag, veel geleert. Vandaag 3 uur nodig gehad om mijn wrangler weer beetje blubberloos te krijgen, zowel in als exterieur. sad.gif In iedergeval mijn jeep moet omhoog, er moeten terrein banden onder, een sper lijkt me geen overbodige luxe, een sleeplint die je nieuw uit de verpakking moet halen, hoort er bij, en een lier. Nou binnen kort maar eens naar tiel om het benodigde aan te schaffen, op de volgende meeting kom ik jullie lostrekken wink.gif . Ben rond 14.30 naar huis gegaan want ik liep overal vast. ps heeft er iemand nog foto's ergens online staan van dit event????

thanxs voor de toffe dag, en iedereen bedankt voor het loslieren wink.gif

P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar modder rijden spreekt mij niet echt aan

Ben ook niet echt een liefhebber van modder, hoewel je er in NL niet omheen kunt. (je moet er doorheen wink.gif )

Jammer dat we dat hebben gemist pjotr9...we hadden namelijk een camera mee.

Maar ja, de koffie bij Mav thuis smaakte best. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren en Dames natuurlijk,

Denk dat we ons hier wer lang genoeg vermaakt hebben en dit onderwerp moeten sluiten......(Mav of Kameel weet niet wie van de twee zich geroepen voelt) en dat we verder moeten gaan met het onderwerp Tiel (is het volgende evenement) en zien dat we daar weer zo'n leuk onderwerp van maken. wink.gif

Greetz en bedankt voor al jullie reakties Edwin smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...