Spring naar bijdragen

Wie gaat er allemaal naar Heerde


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ha die Mugzy,

Heerde ligt aan de A 50 tussen Apeldoorn en Zwolle of Zwolle en Apeldoorn ligt eraan in welk gebied van NL je woont wink.gif Je neemt in ieder geval op de A50 afslag 28.

Greetz Edwin (shit weer een uur heen en een uur terug)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jonge jonge,

Het zijn allemaal echte jeepers hier die reageren.......

De een is bang dat hij vies wordt.......... wink.gif

en de ander moet nog sleutelen........ blink.gif

Jeepers naar mijn hard maar het is hier wel gezellig druk nu.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee die is het niet..........

Het is het evenementje van Jeep Club Nederland.....je weet wel van deze site dus wink.gif

Het is wel het zelfde terrein dus wat dat betreft zit je wel warm tongue.gif

Maar als je nu geen last hebt van rode (en volgens mij zwarte) mannetjes geen kerst inkopen hoeft te doen en vuurwerk kun je dan nog niet halen, je hoeft (hoop ik) verder ook niet te sleutelen kom dan gewoon 13- 12-2003 naar Heerde.

Ik en met mij hoop ik vele zullen er dan voor een ieder een gezellige dag van maken.

Dus check effe de evenementenagenda (mooi woord voor galgje) op deze site en je weet hoe en wat rolleyes.gif

En voor de weg kijk je even op de routeplanner....ook op deze site....makkelijk he

Greetz Edwin (heeft geen last van rode en zwarte mannetjes maar moet nog wel sleutelen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Farlane,

Karten, dat is toch laag bij de grond, met een grasmaaier motortje, rondjes scheuren zonder het risico dat je vast komt te zitten????????????

Is het antwoord JA.....................

Nee dan gaan we toch maar naar Heerde, vooral nu ik eindelijk die bijrijder heb die niet bang is voor vieze voeten en/of handen (zie ik ga off-road en neem mee.. wink.gif ..)

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he hallo allemaal,

had toch nog een surprise vanavond wink.gif al doen we niet aan sinterklaas......inschrijfgeld voor Heerde 25 euro plus nog eens zes voor een lunchje............Nee sorry deze jongen blijft lekker thuis, ondanks dat ik geen last heb van rode mannetjes, kerst inkopen en dergelijke vind ik het best......

Vorr diegene die wel gaan veel plezier toegewenst.

Greetz Edwin.

ps kan wel eens een duur jaartje worden met al die evenementen wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Members,

Leuk eens zo'n duur woord gebruiken laugh.gif

Ondanks alle eerdere berichten zal ik zzterdag waarschijnlijk niet van de partij zijn (misschien alleen 's middags) dit doordat een 'dik" mannetje (he die hadden we nog niet) roet in het eten heeft gegooid, dat mannetje is mijn werkgever dus........

Maar dan maar tot het eerste evenement (de technische middag) in het nieuwe jaar, daar ben ik zeker van de partij maar dat komt dan door het zelfde mannetje.

Greetz Edwin sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 10 2003, 10:58

Bij sommige is nooit iets zeker (shit smileies werken hier niet)

Ben je zo'n mooi weer rijder en moet je 's morgens eerst kijken of de wind uit de goede hoek komt??????

Greetz

Ja, en als het regent ga ik ook niet. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...