Spring naar bijdragen

Jeep voor mijn vader gevonden en gekocht


michel1972
 Share

Recommended Posts

Vandaag wezen kijken voor een jeepie voor mijn vader erbij.

Het is de volgende geworden 4.0 HO in de mooie kleur geel met 75000 km op de teller met bouwjaar 1992 boekjes en alles erbij. Nog helemaal standaard. Dus we kunnen ons nog lekker gaan uitleven.

DZ36bcfapALjPbESEZU4rg==.jpgright.gifactivateImage(1);

vNPiw==.jpgright.gifactivateImage(1);

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gordels achter en bankje zitten er al in. Dus hij is zo op geel kenteken te krijgen. Ik weet alleen niet of hij dat gaat doen maar die optie is er wel nu alles er al in zit.

Zoiets had ik ook:

  • eerst geel kenteken en dus lage tax,
  • vervolgens wijziging wetgeving, bankje en gordels erin,
  • daarna nog steeds geel kenteken, maar wel de volle tax.

Leukerder kunnen we het niet maken !!!!!!!!!!!!!!!!!!:whistle::wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gordels achter en bankje zitten er al in. Dus hij is zo op geel kenteken te krijgen. Ik weet alleen niet of hij dat gaat doen maar die optie is er wel nu alles er al in zit.

Ben wel benieuwd naar die kleine meerprijs...met wat geluk mag je de rest BPM afrekenen.

Als je 'm grijs gaat rijden, houdt er dan rekening mee dat je met je achterbankje in overtreding bent en tegen een bekeuring kunt oplopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd naar die kleine meerprijs...met wat geluk mag je de rest BPM afrekenen.

Als je 'm grijs gaat rijden, houdt er dan rekening mee dat je met je achterbankje in overtreding bent en tegen een bekeuring kunt oplopen!

Hij heeft hem op grijs gekocht en het was nog een btw wagen. Hij zet hem op naam van zijn bv. Zo kan hij ook nog de btw terug halen. Dus van die 5000 euro die hij er voor betaald heeft krijgt hij nog wat euries terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
hey michel,

toch chroom op een gele wrangler???

ik dacht dat je bij wta er nog anders over dacht:lol:

mooie jeep.

die van jou gaat er trouwens ook erg goed uitzien.

;)

Ja ik dacht er anders over maar vaders vond het wel mooi en ik moet eerlijk bekennen dat ik de velgen ook apart vind staan. Verder komt er geen chroom meer op denk ik maar dat durf ik niet voor 100% zekerheid te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...