Spring naar bijdragen

Terreinrijden op de Maasvlakte


michel1972
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

nope 95 is er zondag niet:no:

Zoals het er nu uitziet ben ik er hoogstwaarschijnlijk aanstaande zondag ook niet bij. Heb mijn vader nu 2 keer meegenomen naar een 4x4 evenement en nu wil hij ook een jeep kopen. Zaterdag en zondag wil hij gaan kijken bij een drietal jeeps. Het kan zijn dat hij zaterdag al verliefd wordt maar de kans is ook aanwezig dat hij dat niet wordt en dan weet ik niet hoe laat ik er zondag zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals het er nu uitziet ben ik er hoogstwaarschijnlijk aanstaande zondag ook niet bij. Heb mijn vader nu 2 keer meegenomen naar een 4x4 evenement en nu wil hij ook een jeep kopen. Zaterdag en zondag wil hij gaan kijken bij een drietal jeeps. Het kan zijn dat hij zaterdag al verliefd wordt maar de kans is ook aanwezig dat hij dat niet wordt en dan weet ik niet hoe laat ik er zondag zal zijn.

Verliefd zal hij al zijn, maar nu moet hij keuzes maken: rood of zwart en ronde of vierkante koplampen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wrangler..?;)

Kan ik nog niet voor de volle 100% zeggen Jan. Gisteren liet hij mij een plaatje zien van een v8 met softtop maar geen wrangler. We gaan in ieder geval bij 2 wranglers kijken dit weekend en die v8 met softtop. Hij heeft wat met 8 cilinders. Dus ik kan er nog niks zinnigs over vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Ik weet niet of je morgen al wou komen of de op de maasvlakte meeting over een paar weken.

Als je morgen wil komen,en je komt vroeg kan je achter me aan rijden,anders richting Rotterdam en dan Europoort volgen,tot je borden Oostvoorne / Maasvlakte ziet.

Op een gegeven moment zie je een groot blauw distributiecentrum van Reebok(kan niet missen)

Links van Reebok,is het crossterrein.

Groetjes Jurgen

P.s wil je achter me aan rijden,laat het dan even weten hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik even weten waar (adres) en hoe laat men verwacht wordt? Ik zou ook graag willen komen.....

Op de A15 ANWB-borden Europoort blijven volgen (A15 gaat over in de N15). Vervolgens richting havens 9900/Distripark tot bij afslag Strand Slufter. Deze afslag neem je. Na het viaduct ga je rechtdoor en volg je de weg tot het einde. Aan je rechterzijde zie je nu het grote gebouw van de firma Reebok staan. Aan het einde van de weg kun je het terrein op.

Let wel hier is sprake van een gedoogsituatie. Deze situatie kan alleen blijven bestaan als zowel autorijders als motorrijders zich houden aan de door middel van borden geregelde situatie ter plaatse. Hou je daar s.v.p. aan, dan blijft dit terrein tenminste behouden voor het beoefenen van de 4x4 & motorsport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal er ook zijn, maar moet eerst mijn schoonmoeder gaan feliciteren met haar 84e verjaardag..:)

Past in de skibox heb ik begrepen.......:whistle::whistle:

Ben er zelf helaas niet bij , iets met een verjaardag en aandacht aan de partner besteden of zoiets.:)........veel plezier allemaal ( het weer zit in ieder geval mee :yes:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...