Spring naar bijdragen

Terreinrijden op de Maasvlakte


michel1972
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden en ik vroeg mij af of er nog liefhebbers zijn voor een dagje terreinrijden op de Maasvlakte.

Na overleg met mede jeepers hadden wij 22 maart als datum in gedachten om wat te gaan stoeien op de Maasvlakte. Dan zijn we in ieder geval vroeg met plannen.

Ik hoop dat er weer genoeg mensen zullen komen die dag. Want de laatste keer was het TOP geregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Zeer grote kans dat wij er ook bij zijn.

Maar Michel zet jij wel een containertje weg voor de catering?

Enne de 22ste staat in de agenda!!!!!

Ed voor die container ga ik even kijken. Die container leveren zal nog wel gaan ben alleen bang dat ik niet op die plek kan komen waar jullie de tent hadden staan voor de catering. De vrachtwagens zijn 6x2 of 8x2 en als die vast zitten ga je het niet redden met 3 liertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga zeker proberen om ook langs te komen. Of ik zelf ga rijden weet ik nog niet ('t zou mijn eerste keer zijn, ben nog niet zo dapper ;-)

Kan wel meekijken en foto's maken.

gewoon mee rijden

ontopic

veel plezier daar kan niet op twee plekken tegelijk zijn en is iets te ver voor mij :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend is er veel keus met terreinrijden. We hebben Jeebee te Rilland , Offroad challenge te Overloon , 4x4 Limburg naar Geilenkirchen en er zullen vast nog andere lokaties zijn.

zondag naar jeebee te rilland en als hij heel blijft in het weekend naar mammoet :yes:dan kom ik de 22 ste ook wel even kijken:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mischien wel, mischien niet.....????.....Is iedereen in februari/half maart druk druk????? Kijk je op de site vd JCN: Febr, Niks!!!!! Kijk op het forum.....niks waar ik bij kan zijn. Ga je twee maanden pleitte mis je alles. zit je zo'n 6 weken thuis...is er niks!!!:) Nou maar hopen dat ik 2 maanden thuis ben......:D

Anders toch zelf maar een meeting organiseren....mmm:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil om een uur of 10 bij darky wezen en dan 10.30 of 11.00 uur maasvlakte

of jij moet dat karretje meenemen????

Ik heb op die XJ van mij wel een trekhaak maar de aansluiting van de verlichting is afgesloten ivm sluiting en de trekhaak is niet gekeurd. Dus ik heb er geen velletje bij zitten om een aanhangwagen te trekken helaas. Komt Darkwolf zelf niet naar de Maasvlakte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...