Spring naar bijdragen

Volgorde demontage Jeep Cherokee (XJ)


Recommended Posts

beste Jeepers,

Ik ga volgende week een Jeep Cherokee 1992 (XJ) volledig demonteren als voorraadje voor onderdelen nu en in de toekomst.

Kunnen jullie mij vertellen wat de meest handige volgorde is om dat te doen, zodat de jeep zolang mogelijk te verplaatsen blijft.

Als het mogelijk is, zouden jullie het dan stap voor stap willen aangeven. Mogelijk ook met speciale momenten waar speciaal op gelet moet worden.

Hoeft niet allemaal in 1 keer, ik zal het toch niet binnen een paar dagen klaar spelen (hoe lang staat daar eigenlijk voor??)

Bijvoorbaat dank,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt mij simpel als hij verplaatsbaar moet blijven zo lang mogelijk het assenstel laten zitten dus boven beginnen de tijd die je er voor nodig heb is geheel aan jezelf en speciale dingen waar je op moet letten ik zou zeggen kijk goed hoe je het uit elkaar haal en onthouden maar en koop een goed boek voor er bij (haynes bijvoorbeeld) staat ook altijd wel veel in over hoe iets vast zit

veel succes en als ik wat nodig heb dan bel ik wel :D

dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon sleutels erop en sleutelen maar!!! heb ik al eens eerder geroepen volgens mij, en wielen laten zitten lijkt mij wel logisch als ie nog verplaatst moet worden, stuur kan er wel af daar zet je gewoon de moer weer op en sleutel 21 erop dan kun je weer sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon beginnen zalk maar zegn vind ik zelf als de motor aan de beurt is wel fijn dat dan de vooras verwijderd is kun je hem namelijk zo op de grond laten zakken met bak en al zeker handig als je niet over een brug beschikt

even een plank met wieltjes onder de motor en je rolt hem zo weg :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...