Spring naar bijdragen

vandalen of activisten ?


EJG
 Share

Recommended Posts

In de krant van vandaag.

Vandalen mishandelen SUV met mes.

klikkie

En ja, ik weet het , we rijden geen SUV, maar voor die activisten maakt dat weinig uit.

In Frankrijk zijn het in elk geval aktieve vandalisten;) Zo mogen van mij bij het binnenhof gaan staan daar rijden 80% auto`s met het F keurmerk.

Ik ga mijn jeeppie in elk geval uit voorzorg wel ergens anders parkeren het staat normaal langs een doorgaande weg:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet die gasten natuurlijk niet... maar als ik er één aan m'n Jeep zie klooien, is het de laatste auto die 'ie voorlopig aangeraakt heeft! Ik verzeker hem / haar dat in gips verpakte handjes errug lastig zijn!

Dat ze zich met hun eigen zaken bemoeien! Als je zo'n filmpje als in de link van EJG ziet, waar zelfs kinderen gerecutreerd worden, dan vraag ik me af wie er nu werkelijk de wereld naar de kl*ten aan het helpen is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandalen weten niet wat ze kapot maken, die maken kapot om het kapot maken. :wacko::)

Dus, ik noem ze activisten..

Maar helaas zijn ze een beetje doorgeslagen in hun mening?

Waarom gaan ze geen Boeiing 747-400 te lijf? Die stoten iets meer uit. Zeker een maatje te groot voor deze "helden". :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...