Renegader Geplaatst January 18, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 Beste JF, Ik heb 4-1-08 een Cherokee Renegade 2006 bij Bertstemerdink in veenendaal gekocht en mij was verteld dan een Renegade stoel-verwarming heeft maar bij de overdracht bleek het anders te zijn de knoppen waren er niet en hij zou terug bellen. na meerdere keren mailen en bellen en de betreffende persoon gesproken te hebben krijg ik alleen te horen: ik bel je terug, O heb je Mail niet ontvangen en that's it en dat notebene van de dealer van jeep. dan is mijn vraag hoe moet ik mr x,de verkoper die bij Bertstemerdink werkt en die het ook nog eens zwart op wit heeft gezet tot andere dachten brengen? bloemen sturen? kaarten voor Ajax bijv .? Kind Regards, Met vriendelijke groet, Renegader Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst January 18, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 Begrijp uit je verhaal dat je dit dus zwart op wit hebt ? Dan is het heel simpel. Copy maken en een aangetekende brief sturen naar de dealer. Laat hem maar met een oplossing komen. Zet in de brief een redelijke termijn dat je de zaak opgelost wilt zien. Maar wat wil je zelf ? Stoelverwarming of een schadevergoeding ? ps. vindt het vreemd dat deze auto geen stoelverwaming heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst January 18, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 als je idd zwart op wit hebt dat er stoelverwarming in zit, heeft de dealer een wanprestatie geleverd en zijn zakelijke overeenkomst niet nagekomen zoals ejg als schrijft aangetekend manen met een redelijke termijn bijv 14 dagen om tot een vergelijk te komen. je staat als consument behoorlijk sterk in dit soort gevallen. echter niet de verkoper aanschrijven, maar de directie van het bedrijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 18, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 idd ik kreeg te horen dat stoelverwarming een standaard iets is bij de Renegade Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 18, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 als je idd zwart op wit hebt dat er stoelverwarming in zit, heeft de dealer een wanprestatie geleverd en zijn zakelijke overeenkomst niet nagekomenzoals ejg als schrijft aangetekend manen met een redelijke termijn bijv 14 dagen om tot een vergelijk te komen. je staat als consument behoorlijk sterk in dit soort gevallen. echter niet de verkoper aanschrijven, maar de directie van het bedrijf ik zal snel een printje maken en dit op de post zetten en ik denk dat de verkopers soms te grettig zijn op de bonus en zo de kwaliteit aantasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst January 18, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 Goed dat je het zwart op wit hebt. Net even in diverse specs zitten neuzen, kan de standaard stoelverwarming alleen maar op de ltd uitvoeringen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 18, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 Het ergert mij dat ik geen enkel reactie krijg, en ik begin te denken dat de Jeep ook mogelijk helemaal geen check heeft gehad en dat ik drie dagen moest wachten voor niets, een truk want knopje om het raam te de/blokkeren is nog steeds niet aangesloten. en dat zou ook nagekeken worden. misschien draaf ik een eind door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 18, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 Ik zou even wachten totdat je bericht hebt van je aangetekende brief. Jezelf gek maken kan altijd nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 18, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 18, 2008 je hebt gelijk ik ga aan de koffie. ha ha thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 19, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2008 ik zal snel een printje maken en dit op de post zetten en ik denk dat de verkopers soms te grettig zijn op de bonus en zo de kwaliteit aantasten. Begrijp ik nu goed dat je een printje van dit topic naar de dealer wil sturen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 19, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2008 Hai 87wrangler, Ha Ha, Als dat zou werken zou ik het zeker doen. maar nee de Jeepforum heeft er niet mee te maken. een printje van gebreke en weer aanhalen wat besproken is en een kopie van zijn schrijven. hij zal het wel niet slecht bedoeld hebben en nu ik ook niet. alleen wil ik als schadevergoeding een tank diesel van Amsterdam naar Veenendaal en de stoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 19, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2008 HOI wrangler87, als een kip zonder kop zou ik dat doen maar om dit goed te laten aflopen lijkt het me redelijk om de gewone schrijf en postweg te gebruiken. wel wens ik als schadevergoeding een tank diesel en de aangegeven stoelen , ik woon immers in Amsterdam. maar hoe zou jij dit als verkoper dit oplossen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst January 19, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 19, 2008 Was het een nieuwe auto uit '06 die nog ergens op voorraad stond, of een gebruikte waarmee je voor de koop proefgereden hebt? Dat maakt nogal uit in geval van een juridische afhandelijng namelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 20, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2008 het laatste, voor mij telt alles wat je voor de koop afspeekt als wet. ik was al een tijdje op zoek naar een stoere renegade maar wil me niet in de malling laten nemen. ik geef mr X een weekje, mocht het weer zo stil blijven dan ziet hij mij met al mij hebbe en houden op de koffie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chero25 Geplaatst January 20, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 20, 2008 Als ik op zoek ga naar een nieuwe (gebruikte) auto dan verdiep ik mij altijd in de specificaties van de auto die ik wil hebben. Als jij dat ook had gedaan dan wist je dat de Renegade een leuk aangeklede Sport is. In beide is de stoelverwarming niet eens een optie. Alleen de Limited heeft deze (overbodige) voorziening. Blijft natuurlijk wel vreemd dat een Jeep dealer dit niet weet en jou verkeerd voorlicht. Jammer want de KJ is verder natuurlijk een hele leuke Jeep. Succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 28, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2008 Ben het met je eens, ik heb die verkoper (voor de koop) ook het zelfde verteld over de specificaties van de auto en dat ik geen stoelverwarming ergens op het internet zie/zag en ja iemand verkeerd voorlichten is op voorhand liegen bij mij. heb de jeep laten nakijken en jawel hij is tech. toppie. en zo als verwacht laat mr X niets van zich horen nog schrijven.thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 30, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 30, 2008 Hi, ik heb vandaag naar de dealer gebeld met mijn klacht en gevraagd naar de baas van mr de verkoper, ik zou de volgende dag gebeld worden en nog geen uur later kreeg ik een mail van de bewuste verkoper met zijn duizend maal lik slijm lik genade excuus.ik persoonlijk geef die gast een nul voor zijn aftersale en hij had het zo druk en hij dacht dat ik geen stoelen wilde een behoorlijke ongein is dit . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 30, 2008 Klinkt als een erg flauwe en onprofessionele smoes. Maar, belangrijker: ik neem aan dat het nu wordt opgelost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamikaze Geplaatst January 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 30, 2008 ik heb in november 2007 daar mijn auto gekocht, maar die hebben ze twee keer opgehaald en teruggebracht ( ik woon in Hoorn) en splinternieuwe leenauto's voor in de plaats gegeven en de "probleempjes" wel netjes op gelost, maar ik heb wel met betreffend verkoper steeds gemailed als er wat was, zodat ik het idd zwart op wit had wat er beloofd/afgesproken was....Met de chef werkplaats kan je volgens mij wel duidelijke afspraken maken is een JCN-er...maar ben benieuwd wordt alles opgelost?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 31, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 ik heb in november 2007 daar mijn auto gekocht, maar die hebben ze twee keer opgehaald en teruggebracht ( ik woon in Hoorn) en splinternieuwe leenauto's voor in de plaats gegeven en de "probleempjes" wel netjes op gelost, maar ik heb wel met betreffend verkoper steeds gemailed als er wat was, zodat ik het idd zwart op wit had wat er beloofd/afgesproken was....Met de chef werkplaats kan je volgens mij wel duidelijke afspraken maken is een JCN-er...maar ben benieuwd wordt alles opgelost?! Subject: RE: Verzoek om te reageren Datum: dinsdag 01/29/08 01:52 AM Beste Rxxx en Rxxx, Excuses dat mijn reactie zo lang op zich heeft laten wachten. Drukke afleverdagen in Januari en met slurptax op komst is het hier erg druk. Nog is dat geen goede reden om niet te reageren op jullie email, mijn excuses daarvoor. Wel heb ik aan Marco doorgegeven dat er een technische storing is in jullie cherokee. Hij zou er voor zorgdragen dat het opgelost wordt. Ik zorg dat hij vandaag nog even contact opneemt. Jullie auto zit in de fabrieksgarantie dus kan bij elke mogelijke dealer uitgelezen/gerepareerd worden. We hebben afgesproken dat ik de spiegel zou vervangen en dat we het niet meer zouden hebben over de stoelverwarming. Deze spiegel heb ik voor jullie besteld, wanneer deze binnen is zorg ik dat die jullie kant op komt. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik deze graag. En ik zal spoedig contact opnemen voor de spiegel. Met vriendelijke groet, mr X, Bert Stemerdink Veenendaal Gallileistraat 15 3902 HR Veenendaal en nog steeds geen Marco!!! - Auto is 3 jan 12:45 gekocht en de storing is 4 jan, door gemaild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kamikaze Geplaatst January 31, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 Subject: RE: Verzoek om te reagerenDatum: dinsdag 01/29/08 01:52 AM Beste Rxxx en Rxxx, Excuses dat mijn reactie zo lang op zich heeft laten wachten. Drukke afleverdagen in Januari en met slurptax op komst is het hier erg druk. Nog is dat geen goede reden om niet te reageren op jullie email, mijn excuses daarvoor. Wel heb ik aan Marco doorgegeven dat er een technische storing is in jullie cherokee. Hij zou er voor zorgdragen dat het opgelost wordt. Ik zorg dat hij vandaag nog even contact opneemt. Jullie auto zit in de fabrieksgarantie dus kan bij elke mogelijke dealer uitgelezen/gerepareerd worden. We hebben afgesproken dat ik de spiegel zou vervangen en dat we het niet meer zouden hebben over de stoelverwarming. Deze spiegel heb ik voor jullie besteld, wanneer deze binnen is zorg ik dat die jullie kant op komt. Mochten er nog vragen zijn, hoor ik deze graag. En ik zal spoedig contact opnemen voor de spiegel. Met vriendelijke groet, mr X, Bert Stemerdink Veenendaal Gallileistraat 15 3902 HR Veenendaal en nog steeds geen Marco!!! - Vandaag, 14:19 gewoon meteen zelf bellen naar marco als het je te lang duurt!!! ....maarruh hoe is dat verhaal nou betreft je stoelverwarming, hoe komt ie er nou bij dat jullie het daar niet meer over zouden hebben?! ....maar daarentegen, is het bij de proefrit dan niet opgevallen?!(overigens geen excuus hoor, maar heb je voor de aankoop daar al wat over afgesproken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 31, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 Klinkt als een erg flauwe en onprofessionele smoes.Maar, belangrijker: ik neem aan dat het nu wordt opgelost? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 31, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 gewoon meteen zelf bellen naar marco als het je te lang duurt!!!....maarruh hoe is dat verhaal nou betreft je stoelverwarming, hoe komt ie er nou bij dat jullie het daar niet meer over zouden hebben?! ....maar daarentegen, is het bij de proefrit dan niet opgevallen?!(overigens geen excuus hoor, maar heb je voor de aankoop daar al wat over afgesproken? vraag ik me ook af, wat je leest is dat hij geen tijd had om enige reactie te versturen,hij zou het uitzoeken ....... het staat z op w dat het er in moet zitten, dit was mijn vraag + antwoord van schrijven na de proefrit en voor de koop. ik schijf : U gaf aan dat er stoelverwarming op zit maar ik kan het niet terugvinden in de specificatie van de auto op de website. Mr X : Stoelverwarming is standaard bij de renegade uitvoering schrijft Mr X. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst January 31, 2008 Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 Volgens wordt jouw post helemaal niet goed gelezen maar globaal doorgenomen en bij iemand op de 'to do' stapel gelegd. Intussen wordt jij als klant een beetje warm gehouden met wat wazige excuses (door weer iemand anders)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renegader Geplaatst January 31, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 31, 2008 Volgens wordt jouw post helemaal niet goed gelezen maar globaal doorgenomen en bij iemand op de 'to do' stapel gelegd.Intussen wordt jij als klant een beetje warm gehouden met wat wazige excuses (door weer iemand anders)? ja tot er geen fabrieksgarantie meer is... ik denk dat ik van af nu maar alle emails van de verkoper op de forum plaats dan kunnen we ook lezen hoe hij zijn fout probeerd om te praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.