Spring naar bijdragen

nieuw in de Jeep wereld met een vraag.


Renegader
 Share

Recommended Posts

Beste JF,

Ik heb 4-1-08 een Cherokee Renegade 2006 bij Bertstemerdink in veenendaal

gekocht en mij was verteld dan een Renegade stoel-verwarming heeft

maar bij de overdracht bleek het anders te zijn de knoppen waren er niet

en hij zou terug bellen. na meerdere keren mailen en bellen en de

betreffende persoon gesproken te hebben krijg ik alleen te horen: ik bel

je terug, O heb je Mail niet ontvangen en that's it en dat notebene van

de dealer van jeep. dan is mijn vraag hoe moet ik mr x,de

verkoper die bij Bertstemerdink werkt en die het ook nog eens zwart op

wit heeft gezet tot andere dachten brengen? bloemen sturen? kaarten voor

Ajax bijv .?

Kind Regards, Met vriendelijke groet,

Renegader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp uit je verhaal dat je dit dus zwart op wit hebt ?

Dan is het heel simpel.

Copy maken en een aangetekende brief sturen naar de dealer.

Laat hem maar met een oplossing komen.

Zet in de brief een redelijke termijn dat je de zaak opgelost wilt zien.

Maar wat wil je zelf ?

Stoelverwarming of een schadevergoeding ?

ps. vindt het vreemd dat deze auto geen stoelverwaming heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je idd zwart op wit hebt dat er stoelverwarming in zit, heeft de dealer een wanprestatie geleverd en zijn zakelijke overeenkomst niet nagekomen

zoals ejg als schrijft aangetekend manen met een redelijke termijn bijv 14 dagen om tot een vergelijk te komen.

je staat als consument behoorlijk sterk in dit soort gevallen.

echter niet de verkoper aanschrijven, maar de directie van het bedrijf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je idd zwart op wit hebt dat er stoelverwarming in zit, heeft de dealer een wanprestatie geleverd en zijn zakelijke overeenkomst niet nagekomen

zoals ejg als schrijft aangetekend manen met een redelijke termijn bijv 14 dagen om tot een vergelijk te komen.

je staat als consument behoorlijk sterk in dit soort gevallen.

echter niet de verkoper aanschrijven, maar de directie van het bedrijf

ik zal snel een printje maken en dit op de post zetten en ik denk dat de verkopers soms te grettig zijn op de bonus en zo de kwaliteit aantasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ergert mij dat ik geen enkel reactie krijg, en ik begin te denken dat de Jeep ook mogelijk helemaal geen check heeft gehad en dat ik drie dagen moest wachten voor niets, een truk want knopje om het raam te de/blokkeren is nog steeds niet aangesloten. en dat zou ook nagekeken worden.

misschien draaf ik een eind door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai 87wrangler,

Ha Ha, Als dat zou werken zou ik het zeker doen. maar nee de Jeepforum heeft er niet mee te maken.

een printje van gebreke en weer aanhalen wat besproken is en een kopie van zijn schrijven.

hij zal het wel niet slecht bedoeld hebben en nu ik ook niet.

alleen wil ik als schadevergoeding een tank diesel van Amsterdam naar Veenendaal en de stoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI wrangler87,

als een kip zonder kop zou ik dat doen maar om dit goed te laten aflopen lijkt het me redelijk om de gewone schrijf en postweg te gebruiken.

wel wens ik als schadevergoeding een tank diesel en de aangegeven stoelen , ik woon immers in Amsterdam.

maar hoe zou jij dit als verkoper dit oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op zoek ga naar een nieuwe (gebruikte) auto dan verdiep ik mij altijd in de specificaties van de auto die ik wil hebben. Als jij dat ook had gedaan dan wist je dat de Renegade een leuk aangeklede Sport is. In beide is de stoelverwarming niet eens een optie. Alleen de Limited heeft deze (overbodige) voorziening.

Blijft natuurlijk wel vreemd dat een Jeep dealer dit niet weet en jou verkeerd voorlicht. Jammer want de KJ is verder natuurlijk een hele leuke Jeep.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ben het met je eens, ik heb die verkoper (voor de koop) ook het zelfde verteld over de specificaties van de auto en dat ik geen stoelverwarming ergens op het internet zie/zag en ja iemand verkeerd voorlichten is op voorhand liegen bij mij. heb de jeep laten nakijken en jawel hij is tech. toppie.

en zo als verwacht laat mr X niets van zich horen nog schrijven.thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi, ik heb vandaag naar de dealer gebeld met mijn klacht en gevraagd naar de baas van mr de verkoper, ik zou de volgende dag gebeld worden en nog geen uur later kreeg ik een mail van de bewuste verkoper met zijn duizend maal lik slijm lik genade excuus.ik persoonlijk geef die gast een nul voor zijn aftersale en hij had het zo druk en hij dacht dat ik geen stoelen wilde een behoorlijke ongein is dit .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in november 2007 daar mijn auto gekocht, maar die hebben ze twee keer opgehaald en teruggebracht ( ik woon in Hoorn) en splinternieuwe leenauto's voor in de plaats gegeven en de "probleempjes" wel netjes op gelost, maar ik heb wel met betreffend verkoper steeds gemailed als er wat was, zodat ik het idd zwart op wit had wat er beloofd/afgesproken was....Met de chef werkplaats kan je volgens mij wel duidelijke afspraken maken is een JCN-er...maar ben benieuwd wordt alles opgelost?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in november 2007 daar mijn auto gekocht, maar die hebben ze twee keer opgehaald en teruggebracht ( ik woon in Hoorn) en splinternieuwe leenauto's voor in de plaats gegeven en de "probleempjes" wel netjes op gelost, maar ik heb wel met betreffend verkoper steeds gemailed als er wat was, zodat ik het idd zwart op wit had wat er beloofd/afgesproken was....Met de chef werkplaats kan je volgens mij wel duidelijke afspraken maken is een JCN-er...maar ben benieuwd wordt alles opgelost?!

Subject: RE: Verzoek om te reageren

spacer.gifspacer.gifspacer.gifspacer.gifDatum: dinsdag 01/29/08 01:52 AMspacer.gifspacer.gifspacer.gifspacer.gif

Beste Rxxx en Rxxx,

Excuses dat mijn reactie zo lang op zich heeft laten wachten. Drukke

afleverdagen in Januari en met slurptax op komst is het hier erg druk.

Nog is dat geen goede reden om niet te reageren op jullie email, mijn

excuses daarvoor.

Wel heb ik aan Marco doorgegeven dat er een technische storing is in

jullie cherokee. Hij zou er voor zorgdragen dat het opgelost wordt. Ik

zorg dat hij vandaag nog even contact opneemt. Jullie auto zit in de

fabrieksgarantie dus kan bij elke mogelijke dealer

uitgelezen/gerepareerd worden.

We hebben afgesproken dat ik de spiegel zou vervangen en dat we het niet

meer zouden hebben over de stoelverwarming. Deze spiegel heb ik voor

jullie besteld, wanneer deze binnen is zorg ik dat die jullie kant op

komt.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik deze graag. En ik zal spoedig

contact opnemen voor de spiegel.

Met vriendelijke groet,

mr X,

Bert Stemerdink Veenendaal

Gallileistraat 15

3902 HR Veenendaal

en nog steeds geen Marco!!! - Auto is 3 jan 12:45 gekocht en de storing is 4 jan, door gemaild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Subject: RE: Verzoek om te reageren

spacer.gifspacer.gifspacer.gifspacer.gifDatum: dinsdag 01/29/08 01:52 AMspacer.gifspacer.gifspacer.gifspacer.gif

Beste Rxxx en Rxxx,

Excuses dat mijn reactie zo lang op zich heeft laten wachten. Drukke

afleverdagen in Januari en met slurptax op komst is het hier erg druk.

Nog is dat geen goede reden om niet te reageren op jullie email, mijn

excuses daarvoor.

Wel heb ik aan Marco doorgegeven dat er een technische storing is in

jullie cherokee. Hij zou er voor zorgdragen dat het opgelost wordt. Ik

zorg dat hij vandaag nog even contact opneemt. Jullie auto zit in de

fabrieksgarantie dus kan bij elke mogelijke dealer

uitgelezen/gerepareerd worden.

We hebben afgesproken dat ik de spiegel zou vervangen en dat we het niet

meer zouden hebben over de stoelverwarming. Deze spiegel heb ik voor

jullie besteld, wanneer deze binnen is zorg ik dat die jullie kant op

komt.

Mochten er nog vragen zijn, hoor ik deze graag. En ik zal spoedig

contact opnemen voor de spiegel.

Met vriendelijke groet,

mr X,

Bert Stemerdink Veenendaal

Gallileistraat 15

3902 HR Veenendaal

en nog steeds geen Marco!!! - Vandaag, 14:19

gewoon meteen zelf bellen naar marco als het je te lang duurt!!!

....maarruh hoe is dat verhaal nou betreft je stoelverwarming,

hoe komt ie er nou bij dat jullie het daar niet meer over zouden hebben?!

....maar daarentegen, is het bij de proefrit dan niet opgevallen?!(overigens geen excuus hoor,

maar heb je voor de aankoop daar al wat over afgesproken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon meteen zelf bellen naar marco als het je te lang duurt!!!

....maarruh hoe is dat verhaal nou betreft je stoelverwarming,

hoe komt ie er nou bij dat jullie het daar niet meer over zouden hebben?!

....maar daarentegen, is het bij de proefrit dan niet opgevallen?!(overigens geen excuus hoor,

maar heb je voor de aankoop daar al wat over afgesproken?

:) vraag ik me ook af, wat je leest is dat hij geen tijd had om enige reactie te versturen,hij zou het uitzoeken .......

het staat z op w dat het er in moet zitten,

dit was mijn vraag + antwoord van schrijven na de proefrit en voor de koop.

ik schijf : U gaf aan dat er stoelverwarming op zit maar ik kan het niet terugvinden in de specificatie van de auto op de website.

Mr X : Stoelverwarming is standaard bij de renegade uitvoering schrijft Mr X.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens wordt jouw post helemaal niet goed gelezen maar globaal doorgenomen en bij iemand op de 'to do' stapel gelegd.

Intussen wordt jij als klant een beetje warm gehouden met wat wazige excuses (door weer iemand anders)?

ja tot er geen fabrieksgarantie meer is...

ik denk dat ik van af nu maar alle emails van de verkoper op de forum plaats dan kunnen we ook lezen hoe hij zijn fout probeerd om te praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...