Spring naar bijdragen

10 Februari 4x4Limburg in Geilenkirchen


dezperado
 Share

Recommended Posts

Heb me opgegeven voor dagje Geilenkirchen in de Davidsgrube

Heb het daar altijd enorm naar m'n zin

10 februari. Donateurs gratis. leden van andere clubs eur 25

Neem afslag Kerkrade west. Aan het eind van de afrit rechts af. Bij de stoplichten rechtdoor. Weg volgen tot aan de rotonde. Bij de rotonde rechtsaf. Bij de volgende rotonde links houden. Na de rotonde 1e straat rechts af. Bij de volgende rotonde links af. Na ca 200 meter rechts af richting Rimburg. Over ca 3500 meter grensovergang met Duisland. Na 500 meter bij verkeerslichten rechtdoor. Na 4km (achter viaduct) rechts af richting Sittard. Na 400 meter bij kruispunt links af. Dan na 400 meter rechts af richting Davids Grube.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Ivo,

kan ik ook alleen gaan kijken?

Trouwens m'n GC start weer.. alarm module was de oorzaak van alle ellende.

Gr. Tommi

Hey Tommi, tuurlijk kun je hier ook alleen naar komen kijken, maar het leukste is natuurlijk dat je ook rijdt!

ben er nog niet helemaal aan uit, hierheen of rilland??

hoe Laat begint het in geilenkirchen???

Theo, die keus is toch niet zo moeielijk :)

O.T. Ik ben er ook bij!

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ivo,

kan ik ook alleen gaan kijken?

Trouwens m'n GC start weer.. alarm module was de oorzaak van alle ellende.

Gr. Tommi

Geilenkirchen is heel goed te doen met standaard auto, je bepaald zelf waar je rijd, leuke ervaring. Als je alleen komt kijken bel me dan als je er bent kan je een rondje mee.

Nummer heb je nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je nummer nog. Ik kom sowieso, dan kijk ik als ik da ben of ik mee doe. Heb jij het adres voor mij, dan kom ik er wel met de navi.

Leuk als ik in die van jouw mag meerijden :D

Geilenkirchen is heel goed te doen met standaard auto, je bepaald zelf waar je rijd, leuke ervaring. Als je alleen komt kijken bel me dan als je er bent kan je een rondje mee.

Nummer heb je nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me helaas afgemeld. Ben nog te gammel om in 1 dag heen en weer te rijden en is daar ook geen accomodatie om poosje binnen te zitten bij de kachel.

Vind erg jammer maar kies voor Overloon omdat dat voor mij maar uur rijden is en daar is een kantine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zojuist terug van geilenkirchen, was hartstikke leuk, gezellig en mooi terrein.

De catering was ook uitstekend verzorgd door 4x4limburg.

Ook weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen al is namen onthouden weer moeilijk, hoe heet je ook alweer jij die met shark daar was?? verder leuk rond rondgereden met dutchdaan en dave.

Zet er vanavond of mrgen ook nog wat filmpjes bij.:)

hier eerst al wat foto-tjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=KYQC83JX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zojuist terug van geilenkirchen, was hartstikke leuk, gezellig en mooi terrein.

De catering was ook uitstekend verzorgd door 4x4limburg.

Ook weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen al is namen onthouden weer moeilijk, hoe heet je ook alweer jij die met shark daar was?? verder leuk rond rondgereden met dutchdaan en dave.

Zet er vanavond of mrgen ook nog wat filmpjes bij.:)

hier eerst al wat foto-tjes

http://www.mijnalbum.nl/Album=KYQC83JX

Foto's zien er goed uit, zijn net Broers die 2 CJ's naast elkaar

Was inderdaad erg gezellig en goed geregeld daar in Geilenkirchen, hadden de mannen (en vrouwen) van 4x4 Limburg goed geregeld!

Het terrein is geweldig, je kunt je daar helemaal uitleven.

Het was Noek die bij mij was, nog geen forumlid maar wel een onmisbare steun en hulp bij de restauratie van mijn CJ. Heb later op de dag zelf ook nog wat rondjes in zijn CJ gereden.

Kortom, een erg leuke dag gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie filmpkes,

Jammer dat het er film niet zo "spectaculair" uitziet als het in het echt is.

Heb zelf ook vanuit de auto vanalles gefilmd alleen hing de camera op z'n kop (pastte anders niet) Kijken of ik de met e.o.a. programmaatje kan draaien.

zou wel mooi zijn dan kun je het verschil zien, we hebben immers 2 dingen tegelijk opgenomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...