Spring naar bijdragen

Jokerit

Forum member
  • Aantal bijdragen

    94
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Jokerit

  • Verjaardag January 31

Contact Methods

  • MSN
    tommi.jokerit@gmail.com
  • Website URL
    http://www.jokerit.hyves.nl

Jokerit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Ja, vandaag heb ik alles gefixt. Heb de H4 stekkers eraf gehaald en de drie losse contactpunten achter in de HB1 lamp gestoken. Zeg wel, het is een geklooi om alles passend te krijgen en voor de rechterlamp er fatsoendelijk in te krijgen heb ik de accu eruit gewipt.
  2. Ik heb de lampen binnen, links is ie al ingebouwd. Rechts gaat niet lekker, lijkt of iet ergens bij een van de 3 "pinnetjes" niet past kan ik ergens wat stellen zodat die pinnentjes anders komen te staan? Tweede; de lampen die erbij zitten zijn HB1. Zelf heb ik H4 aansluiting, dit past dus niet. Nu kan ik wel de H4 lamper erin zetten maar door een ander systeem blijven die niet zitten. De nieuwe lampen heb geen boringveer maar een plastic ring. Bestaat er iets als een omvormer van H4 na HB1? Of heeft iemand een andere oplossing om de lampen passend te krijgen? Ik heb namelijk geen licht nu
  3. Over de weerstand ben ik al uit. Het gaat mij nu ff over de lampen, kan ik die vanuit Amerika laten komen en past dan alles? Op de lampen spaar ik een hoop geld - incl. verzendkosten -! Dus dat loont zich.
  4. Mitchell dat is idd de weerstand die ik nodig heb. Ik kan hem nergens vinden, op een site. Alleen bij de jeepgarage á €92 en jeepsloop á €75.
  5. Vandaag de weerstand eruit gehaald - aan de kant van de bijrijder - daar kunnen 2 stekkers in. En de stekker met 3 pinnetjes - van de blazer - eruit gelaten, draait de ventilator alleen op de hoogste stand. Maar iig niet meer als ik de auto uitzet. De weerstand is dus kapot. Als ik op de link kijk van Rockauto http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php?carcode=1182013&parttype=6557 dan zie ik dat deze anders uitziet dan die bij mij - zie afbeelding - ik heb 2 pluggen/stekkers en een lange ijzere sleep ook op de foto - half - zichtbaar. Zijn het allemaal losse onderdelen of is dit gewoon niet wat ik nodig heb? Vergelijk foto's van mij met de site!
  6. Weet iemand hier het antwoord op? Ik wil ze zsm bestellen!
  7. Heeft iemand toevallig een foto van de kachelweerstand voorhanden? Ik was net bij een jeep sloop, deze vroeg zich €75,- voor dit onderdeel. Terwijl de Jeep garage in Schinnen zich voor een nieuwe €92 incl. vraagt. Alvast bedankt!
  8. Dat probleem is in het verleden verholpen en er staat sinds een dik jaar geen water meer achter de bijrijderstoel!
  9. Weet jij wat de verzendkosten zijn? Ik laat de weerstand eerst doormeten - of moet ik iets anders doen om vast te stellen dat de weerstand te testen -? Trouwens op de site van RockAuto kwam ik een lamp tegen - glas is mij vorige week eruit gevallen aan de bestuurderskant. Zou jij kunnen kijken of dit de goede is http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php bij Jeep - 1993 - GC Lim - 5.2 - Headlamp Assembly. Is dit de complete lamp? Ik vind hem erg goedkoop, de goedkoopste die ik in NL heb gevonden is €125,-.
  10. Ik heb gister gebeld wat een weerstand kost bij de jeep dealer. Daar vragen ze €77,- ex btw. Geloof incl. kom je dan uit rond de €92. Heeft die weerstand een bepaalde naam? Ik kan me niet herinneren dat hij heel hard moet blazen, wel als het heel koud is hoor je 'm blazen. Wat zijn de kosten van een motor?
  11. Soms lekt bij een hevige regenbui wat watar na binnen, heb dan strepen - van druppels- op de voorruit. Ook de bestuurders kant is vaak nat - onder de mat -. Volgens mij een klein gaatje boven aan de zwarte - kit? - rand van de raam. Welk onderdeel moet ik dan vervangen? Blower motor? En hoe kan ik nakijken of deze kapot is?
  12. Ik heb zojuist de foutcodes op de klimaat-regeling uitgelezen: *40 *42 *50 Misschien is het probleem nu iets duidelijker. Zou het niet de weerstand in de kachelbak kunnen zijn? Kan er een gebruikte weerstand in of alleen een nieuwe?
  13. welk relais is dat? Wat bedoel je met blijft hangen?
  14. Hallo, Sinds vandaag heb ik een probleem met de klimaat-regeling. Net thuis aangekomen, haalde ik de sleutel uit het contact en tot mijn grote verbazing bleef de aanjager lucht blazen terwijl de uit helemaal uit was. Ik heb de auto weer gestart en kreeg Er in het display (waar normaal het aantal graden staat van de verwarming). Heb nog een stukje gereden en vervolgens de auto weer uitgezet (sleutel van het contact) maar deze bleef lucht blazen. Ik heb de zekering van de aanjager eruitgetrokken en toen stopte de aanjager. Toen ik hem er weer inknalde begon hij weer, terwijl de sleutel niet in het contact zat. Iemand hier ervaring mee of nog beter een oplossing voor? Gr. Tommi
×
×
  • Nieuwe aanmaken...