Spring naar bijdragen

Eindelijk


Recommended Posts

  • 4 weeks later...

nee :wacko:

eerst was het eerste week van januari. toen 14 januari.... toen afgelopen vrijdag... .en ja hoor is nu aankomende maandag gepland.... heb al zo veel excuuse gehoord... hopelijk nu overmorgen te kunnen rijden....intussen toch gekozen voor de zij opstap ipv de rockrails ivm eventuele ophoging . en heb de grotere wielen de 17 inc met 255x75x17 banden...

en tja samen eens wat te rijden kan altijd.. misschiens met een evenument.. toer rit of ander treffen.. groetjesss

had trouwens nu al wat roestige bouten op de jeep... is niet goed afgewerk.. tja stelt niks voor maar moet er wel iets aan doen..zijn de onderste bouten van de deurschanieren.. de borg bout.. van de 8 zijn er 5 verroest.. niet gespoten denk ik.. tja even er uitdraaien en spuiten...

groetjesss Laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en tja samen eens wat te rijden kan altijd.. misschiens met een evenument.. toer rit of ander treffen.. groetjesss

Daar is al eens een topic`je aan besteed. :no:.....regel het maar zou ik zeggen ( de befaamde parkingplace meeting....:wacko:). Mij (en nog wat anderen) lijkt het wel wat dus........waar-wanneer ?:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en tja samen eens wat te rijden kan altijd.. misschiens met een evenument.. toer rit of ander treffen.. groetjesss

Daar is al eens een topic`je aan besteed. :no:.....regel het maar zou ik zeggen ( de befaamde parkingplace meeting....:wacko:). Mij (en nog wat anderen) lijkt het wel wat dus........waar-wanneer ?:bye1:

Mij heb je dus idd waar en wanneer:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja hier staat hij dan.. maar kan er nog niks mee...:no: moet weer geduld hebben:ohmy:

Mooie bak ( kwijl !!! ). Ga vast sparen voor over een paar jaar....als hij 2e hands betaalbaar wordt ;)( nu maar hopen dat die groene partijen opzouten :bye1:...anders is de auto betaalbaar maar het rijden er mee niet , je zou voor de gein eens moeten kijken wat er in de Europoort omhoog gaat per dag.....daar kun je heel veel en heel lang voor rijden :wacko:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...