Spring naar bijdragen

unlimited


laredo
 Share

Recommended Posts

hier even wat meer informatie voor die gene die er intresse hebben

63c227np1.jpg

wrangler sport unlimited 2,8 CRD. modell 2008

kleur zwart metakliek, interieur midium khaki,

opties ;

automaat en 3 delige hardtop

power convenience group ( cv en el. ramen)

sport value group( 16x7 alu velgen, airco, mistlampen, leder stuur, cruiscontrol)

tja om de slurptax voor te blijven heb ik wat consessie moeten doen..( werd na januari 7000 euro duurder)

tja moet even geduld hebben, jeep is binnen gekomen uit amerika staat op dit moment in de haven van zeebrugge.. wordt als het goed is tweede week van januari afgeleverd. optijd om die slurptax voor te blijven.

aanpassinge die we meteen gaan doen:

Banden vervangen voor at/mt banden en paar maten groter

heb er een heavy duty rockrail van de rubicon bij besteld.. kijk wat mooier

pfffff moet even geduld hebben.... das nou net niet mijn sterkste kant

Laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi maarten

jij blij dat hij geleverd word,, ik moet nog even geduld hebben paar weekjes

per feb 2008 gaat de Bpm op nieuwe autos wat omlaag.. wij blij.. maar daar voor in de plaats komt de "slurptax". is een extra belasting om autos die veel co2 uitstoot hebben.. dus de minder zuinige autos... kort om zuinige nieuwe autos worden goedkoper en dikke/ vervuilende auto worden duurder. dus vandaar dat de Jk ook duurder wordt na januari

Laredo

vertel eens wat over jouw jk? pics ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Nils

ohwwww heb jij die van Freeroad gekocht...

Klopt! Moet er nog wel wat dingen aan (laten) doen. Toch maar Powerlocks er op (het een is de semi-kale high sport uitvoering); met kleine kinderen 5 deuren is dat toch wel handig.

Daarnaast nog wat beschaafd blik er om heen (ik ga er ook zakelijk in rijden). De bumpers zijn niet moeders mooiste, maar die stalen u-profielen vind ik wel mooi, maar ook een beetje a-sociaal. Je zal er maar een voetganger mee scheppen... Dat is met grove banden en de beroerde remmen van de Jeep helemaal geen onwaarschijnlijk scenario.

Nadeel van dit model dat je nu helemaal onderin de pik-order staat bij de Wranglers als het gaat om de Jeep wave :)

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is met grove banden en de beroerde remmen van de Jeep helemaal geen onwaarschijnlijk scenario

Nils

hoi Nils

ja die europese bumpers zijn echt oerrrrrrrr lelijk...:P maar goed is maar een bumper en makkelijk te vervangen..

wat betreft de banden.. grof ??? zitten bijna wegbanden op.:). en remmen beroerd???;)

nou met vier schijven rondom en electronic stability program ( ESP) zijn de remmen nog nooit zo goed geweest.. eindelijk eens een jeep die remt..

maar je gaat er best plezier aan hebben..

laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...