Uit het album JK X 3.8 V6 2007
Inmiddels een 'paar' kleine update/upgrade ondergaan..... (meeste in 11-2014)
Vooras: Duratrac ProRock44 - ARB locker - 3,125"-1/2" tube (ipv 3") - Dynatrac ProSteer Ball Joints -
Reid Racing knuckles - RCV steekassen en tube seals - 4.88. ARB HD compressor.
Achteras: Nog steeds de OEM Rubicon-as, enkel nu met een HD deksel (Duratrac, helaas geeft dit een 'scheef' beeld, had een blanco besteld..)
Tussenbak: Advance Adapters, Atlas 4speed 10.34 (1 - 2.7 - 3.8 - 10.34:1) Tom Woods 1350CV cardanassen.
Alle draagarmen, trackbars en stuurstangen: Currie. Plus de nodige aanpassing aan de liftkit:
oa Artec rear trackbar bracket, Front trackbar weer OEM locatie, OEM Pitmanarm weer terug (korter), Rear Swaybar hoger.
Uitlaat: EPS alles RVS, demper zit nu VOOR de achteras. (Custommade) RVS remleidigen via de draagarmen(Custommade). (9-2012)
Poison Spider EVAP skid plate. Banden: Cooper SST 35ers en Coyote inner beadlocks.
Spatborden: Xenon flat fender 1.5" wider. (komt nu zonder andere wielen gewoon door de APK heen)
Mopar Sunrider softop en Bikiniset met wrap-around windjammer. (2012)
Extra verlichting: Rigid Ind. Dually D2 Wide en Rigid windshield bracket. (4-2015)
Plus een Chinese Snorkel, Bear Lock versnellingsbakslot en wat nu ff vergeet. (4-2015)
Rij nu al 2 jaar zonder een stuurdemper (heb een Rancho 7000 klaar liggen) maar mis hem totaal niet, rijdt super zonder...