Spring naar bijdragen

bjeurissen

Forum member
  • Aantal bijdragen

    33
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

bjeurissen last won the day on August 4 2014

bjeurissen had the most liked content!

Over bjeurissen

  • Verjaardag 09/06/1974

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Ewijk
  • Interests
    JEEP

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Wagoneer
  • Bouwjaar
    1974

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

bjeurissen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

11

Waardering in de gemeenschap

  1. Hoi Klaas,Heb je ze nog? Ben op zoek naar 4 stuks. 1 heb ik nog. mvg Bas
  2. Ja, ik heb mijn wagoneer ook nog. Heb de periode dat mijn wagoneer niet meer belasting-vrij was benut, om mijn motor te laten reviseren. Ook maar eens voorzien van nieuwe dorpels, en de auto een nieuwe lak laag gegeven. Vorig jaar juni op zijn 40e verjaardag was hij klaar. En wordt hij regelmatig uit de garage Gehaald om een ritje te maken. Ik vind het wel erg jammer dat voor degene die buiten het gunstige belastingtarief nu een einde is gekomen aan deze hobby.
  3. Heb nu inmiddels het gereviseerde blok alweer in m'n waggie liggen en loopt als een zonnetje. (Heb wat foto's in mijn gallery staan. )
  4. Ok bedankt voor je reactie. Ik wacht nog even wat reacties af voordat ik ga rond bellen. Vriendelijke groet Bas.
  5. Helemaal mee eens Michel. Omdat de koppen twee jaar geleden gereviseerd en aangepast zijn voor lpg, wil ik nu het onderblok laten doen. De compressie op cyl nr 8 is matig en krukas lagers zijn ingesleten. Bovendien ligt nu de motor eruit. De kwaliteit van zo'n revisie vindt ik belangrijker dan de kosten. Maar onderblok alleen komt op ong
  6. Hallo. Bas hier , ik ben op zoek naar een goed revisie bedrijf voor mijn AMC 360. Liefst in de buurt van Nijmegen. Ik zat te denken aan BMR tiel.. Maar als iemand goede recensies of suggesties heeft hoor ik het graag. Vriendelijke groet. Bas Jeurissen
  7. Hoi Paco, Het beste is om 98 gelood te tanken (vroeger was dit super+) omdat oudere auto's een hoger octaan (98) vroegen en het lood voor de klepsmering zorgt. Echter mag lood niet meer in benzine zitten en wordt daar loodvervanger voor gebruikt . Dus tank je het beste 98 met loodvervanger. Dit wordt niet vaak meer zo verkocht aan de pomp en is de gewone 98 nog wel te krijgen en moet je zelf de loodvervanger toe voegen. Deze loodvervanger is bij veel tankstations nog verkrijgbaar in de shop in een klein doseer flesje (bv van wijn's'). Zelf tank ik zonder loodvervanger omdat er bronzen klepgeleiders in mijn gereviceerde cylinder koppen zitten . Groet Bas
  8. Hoi Petrus , tcl 1 is bruin/groen van kleur. Dus als jou olie bruin is in plaats van rood kan dat wel kloppen. Wat dat "knoepen" in de bochten betreft, weet je wel zeker dat die quadratrack niet in E-drive staat? en het controlle lampje niet kapot is of niet werkt? Groet Bas
  9. Nou dat opsplitsen is niet zo ingewikkeld. Vanaf waterpomp de slang die naar verdamper gaat , opsplitsen zodat die zowel naar verdamper en kachel loopt.. En dan de uitgaande slang van verdamper en de uitgaande slang van de kachel bij elkaar brengen voordat deze achterop het intake manifold weer ingaat. En dan nog zal het kacheltje niet als vanouds verwarmen , Maar scheelde bij mij toch wel wat graadjes. nodige onderdelen: 2 x Y of T stukjes wat slangklemmen en halve meter slang.. Groetjes Bas
  10. Hoi Rob en Martijn, Dat de verwarming het minder doet na lpg inbouw, komt waarschijnlijk door dat de verdamper van deze lpg instalatie veel warmte ontrekt uit je koelwater. Dit kan je evt weer verbeteren door je waterslangen te splitsen . Groet Bas
  11. Hallo, Heb een probleempje met mijn IMPCO A300/ AMC 360 1974 gas instalatie (op benzine loopt hij niet) Op gas liep ie altijd goed ,tot afgelopen zaterdag dan. Zelf heb ik de indruk dat hij niet voldoende gas krijgt omdat hij inhoudt. Als hij even stationair blijft lopen slaat hij na 1 a 2 minutjes af. Bedrading van de afsluiter en selector en safety switch gecontroleerd en doorgemeten . Hoe kan ik controleren of hij voldoende gas krijgt zonder gevaar? PS; Ik heb het idee dat ik voorheen het gas ook de verdamper in hoorde stromen als ik de sleutel op contact draaide. Of ben ik nu echt de weg kwijt. Groet Bas
  12. Dank je Rammie, Maar ik wil het eerst even dichter bij huis zoeken. (Drent'n is een eind rijd'n) Vriendelijke groet en mischien tot lator, Bas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...