Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Today
  2. Toch vreemd, en ik kan de relatie tussen de klacht en het tankniveau ook niet echt verklaren. Bij onverklaarbaar afslaan zou ik anders de krukas sensor verdenken.
  3. Hoi Ab, Helemaal geen foutcodes. Het rare is bij een kwart volle benzine tank heb ik geen problemen. Gooi ik de benzine tank vol dan begint het.
  4. Yesterday
  5. Welkom Kris! Jeepparts.nl heeft nieuwe, met 6 en/ of 7 veerbladen.
  6. Hallo all Ik zal mij eerst even voorstellen : Ik ben Kris Hendrickx kom uit België en heb al 5 jaar een CJ7 4,2 . Nu ben ik opzoek naar achterste bladveren voor mijn CJ7 . liefst geen lift .
  7. Geen foutcodes? Ook geen foutcodes in de gas installatie?
  8. Afgelopen week
  9. Hoi allemaal, Ik heb een kj 3,7 uit 2006 gekocht. Deze slaat af en toe af zowel op gas als benzine. Auto heeft een grote beurt gehad maar blijft af en toe afslaan. Het gekke is dat het vaker gebeurt als de benzine tank vol zit. Iemand dit ook mee gemaakt?????? Groeten Marcel
  10. Dankzij een aardige Jeeper in Rotterdam heb ik een prima andere spiegel. De twee RVS spiegels zijn nog in de aanbieding.
  11. Welkom, en heel veel lees plezier op Jeepforum.nl...😀
  12. Hallo, ik zoek een originele zwarte spiegel. Heb nog 2 prima RVS spiegels in de aanbieding. Zelf ben ik niet zo van de bling-bling, vandaar. Stuur maar een pb, Siert.
  13. Wij rijden sinds 2021 in een Jeep renegade Trailhawk4xe.
  14. Eerder
  15. jeep4life

    uitgestorven??

    Fossiele hobbys zijn ook zo uit de tijd.... 🤪🤪
  16. Ab

    uitgestorven??

    Het is hier rustig, maar zeker niet uitgestorven....
  17. ikkemijnnaam

    uitgestorven??

    Hallo, Een paar weken geleden hier een post aangemaakt maar volgens mij zit er niemand meer op dit forum. Inmiddels het amerikaans forum gevonden waar nog genoeg mensen op zitten. https://www.jeepforum.com/
  18. Mocht je nog steeds interesse hebben in een Wrangler, je zou tijdens het Dutch Jeep Camp in Zwartemeer het eens kunnen proberen. Daar rijden wel meerdere JK/JKU/TJ's rond. Ikzelf ben daar zeer waarschijnlijk ook deze editie... Zie ook: https://www.jeepclub.nl/wp/events/dutch-jeepcamp-2024/
  19. Ja, je hebt pech ben ik bang. Waarschijnlijk is de voeler zoals jij het noemt, nu krom. Je kunt het dif wel terugplaatsen zonder de sensor eerst te demonteren maar dan moet je met een ijzerdraadje oid wel de pin ingedrukt houden. Succes, Siert.
  20. Na de- en monteren van het voorste differentieel van mijn JK Rubicon staat hij ingeschakeld en wil er niet vanaf. Het betreft een Dana 44 vooras met el. locker. Waarschijnlijk heb ik hem niet juist in elkaar gezet. ik heb die voeler laten zitten die in de locker valt. weet iemand wat er mis is? Vr gr Jeroen
  21. Ja, er staat zelfs in dat de auto voor de Afrikaanse markt is en een eigen code voor Zuid Afrika. Dus dat is allemaal in orde. Zelfs de door de 1e eigenaar bestelde (denk ik) extra's staan erin. Jammer dat het met jouw link niet is gelukt.
  22. Ik heb de wisser motor verwisseld en het aandrijfwerk behouden. Ik heb de hele handel weer losgehaald, extra nogmaals doorgespoten met contactspray en het werkt weer. Bij het proefdraaien kwam ik er ook achter dat ik het aandrijfwerk 180 graden gedraaid had gemonteerd:) Human failure wat dat betreft. Dat verklaarde wel waarom de wissers omhoog bleven in ruststand. Verder alles weer zoals het hoort. Waarschijnlijk lag het toch aan de connector in de bak bij de voorruit, de enige die echt vochtig wordt.
  23. Heb je de wisser motor zelf verwisseld of het complete aandrijf werk inclusief motor? ik heb bij verschillende auto’s dezelfde problemen gehad. In al mijn gevallen lag het aan het vuil zijn van de sleepringen in het aandrijfwerk. Weet niet of dat bij de ajjep ook zo werkt, maar ik vermoed van wel. hier het hele verhaal van de ruitenwissermotoraandrijving op mijn Alfa Romeo Spider https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/184805-my-car-hobby-jaguar-xjr-mercedes-w123-alfa-romeo-spider-jeep-cherokee-mini-one-51.html#post4936580 en hier, even naar beneden scrollen en dan kun je die sleepcontacten goed zien https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/184805-my-car-hobby-jaguar-xjr-mercedes-w123-alfa-romeo-spider-jeep-cherokee-mini-one-51.html#post4943230 wellicht heb je er wat aan succes Jeroen
  24. Ja, dat lijkt er in ieder geval wel op. Klopt het bouwjaar nu wel ?
  25. Bij de dealer geweest die een 'starparts-netwerk - voertuiginformatierapport' voor me heeft uitgedraaid. Maar wel nadat ik lucht- en automaatfilter had afgerekend...;-D Hierin stond inderdaad de versnellingsbak als 42RE vermeld. Verder 4 pagina's met een 3-cijferige/letter combinatie met daarachter de beschrijving. Ik neem aan dat alle codes op onze auto van toepassing is. Dan zie ik ook onder code AWE 'up country suspension group (97-2-26) staan. Dus dan is dat voor mij ook opgelost (zie eerdere vraag van mij hierover). Is die uitdraai hetzelfde als de bedoelde buildsheet?
  26. Dat zou inderdaad reuze handig zijn. Alleen zegt dit systeem: "Could not find the description for the model year associated with this VIN". VIN is toch wereldwijd hetzelfede? Ik bedoel: zelfde aantal letter en cijfer combinatie? Afijn: straks maar even dealer bellen anders.
  27. Het kan natuurlijk ook dat de spanning naar de ruststand schakelaar niet aanwezig is. Dan stopt hij op het moment dat je zelf de schakelaar op de stuurkolom uit zet, en gaat hij niet naar de ruststand. Heb je een FSM met schema's? Dan zou ik daar eerst naar kijken.
  1. Meer activiteit laden


×
×
  • Nieuwe aanmaken...