Spring naar bijdragen

Hoe klinkt jouw uitlaat ?


Recommended Posts

Ik heb dus dit weekend een nieuwe pot onder mijn WJ geplaatst.

Die pot had ik in Duitsland besteld via E-bay. De pot was niet duur, met verzending erbij amper iets rond de 80 euro.

Maar ik hou niet van het geluid ! Mijn 6-cilinder klinkt precies als een V8 !:)

Wel stoer hoor, maar ik heb liever een muisstille zoemer...:wacko:

Dus, die pot gaat er very soon terug van onder, en ik ga op zoek naar een extra dempende uitlaatpot.

als er liefhebbers zijn voor een ZJ/ WJ achterste pot, kun je hem altijd voor een prikje komen ophalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als er liefhebbers zijn voor een ZJ/ WJ achterste pot, kun je hem altijd voor een prikje komen ophalen.

Welke demper heb je juist gekocht voor je Jeep? Is die ook geschikt voor de 5.2?

Wat is de diameter en de lengt van de demper?

Kan ik eens komen luisteren naar je demper?

M'n ZJ kan wel ietsje meer demping gebruiken, vrees dat ze dit op de keuring niet graag zullen horen: http://www.jeepershome.be/Grand/filmpje1.MPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik eens komen luisteren naar je demper?

M'n ZJ kan wel ietsje meer demping gebruiken, vrees dat ze dit op de keuring niet graag zullen horen:

oef zeg, jeepertje, wat heb jij daar onder liggen ? zo'n rauw geluid... dat is wel iets tè voor mij.

Neenee, de mijne doet veel beschaafder, maar ik wil een jaguar geluid hé... of een rolls geluid... je kent dat wel, dat klinkt zo: ............................

Kom maar gerust eens af.

Ik stuur je een PM met mijn telefoon nummer, dan spring je gerust 's binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, Flowmasters heersen... :huh:

Ik heb een Flowmaster Super 40 onder mijn 5.9 en da's pas echt waanzinnig. Een zware, diepe gorgel bij stationair en lage toerentallen en een indrukwekkende keel bij volgas. Onder mijn vorige 5.2 had ik een Flowmaster 40 Delta Flow; die zijn iets stiller maar dezelfde imponerende toon.

Je hoort vaak dat de modernere V8's een ander geluid voortbrengen dan de ouderwetse small- en big blocks uit de USA. Daar ga ik merendeel in mee, totdat ik de Flowmaster 40 series onder mijn GC's monteerde. Stationair klinkt ie nu als een 7,5 liter big block V8 uit de 70er jaren :huh:

Nadelen zijn er ook; 's ochtends niet meer eerst starten en dan je ramen gaan krabben <_<

Greetz,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n ZJ kan wel ietsje meer demping gebruiken, vrees dat ze dit op de keuring niet graag zullen horen: http://www.jeepershome.be/Grand/filmpje1.MPG

Hehehe zo klinkt die van mij ook ongeveer; moet echt rekening houden met de buren als we de wagen vroeg nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou het liever rustig met een walker of dynomex (en goedkoop)

compleet eur 85 met demper,pijpen klemmen. Carparts duitsland.

Als ik uren in de Jeep zit wordt ik gek van dat gedreun en ik hoor nu ook of er een Jeeper de hoek om komt.

Had op mn Harley slashcuts en iedereen zat rechtop in bed als ik snachts de wijk in reed dus heb daar ook maar weer gewone uitlaten opgezet wel met een paar gaatjes in de demper want moet wel Harley geluid blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...