michel1972 Geplaatst November 19, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2007 voor dus aanpassen ivm shockachter zou ik ook doen maar dan ivm fender Ok duidelijk. Dus voor een bumpstop plaatsen die ongeveer 7 cm lang is. Ik heb achter het idee dat hij nog niet helemaal ingereden is qua vering. Het is nog redelijk stug lijkt mij. Zie foto. Maakt het tevens nog uit als ik de wagen nog een kleine 2 inch verder de lucht in zou brengen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst November 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2007 Mooi he dat fine tunen, zelfs met een complete kit ontkom je er niet aan. Suc6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst November 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2007 RC is 1 van de stugere liftkits........ geen idee of dat verbeterd na een xtal maand/weken. met 2" meer lift heb je kans dat je shocks dan weer te kort zijn denk dat makelijkste is om RC te bellen en die vraag bj hun neerlegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 19, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 19, 2007 RC is 1 van de stugere liftkits........geen idee of dat verbeterd na een xtal maand/weken. met 2" meer lift heb je kans dat je shocks dan weer te kort zijn denk dat makelijkste is om RC te bellen en die vraag bj hun neerlegen Heb ze net gesproken en je kan er max nog 2 inch lift bij doen via spacers oa. De shocks zijn ingeschoven 15.4 inch en uitgeschoven halen ze max 26.0 inch. Dus dat is een ruime 10 inch dat ze uit kunnen schuiven maar ga je naar 8.5 inch dan zit je wel op het randje. Dus lijkt het mij beter om een andere oplossing daarvoor te zoeken. Ik maak ook geen gebruik van back spacing. Als ik volgens hun 3 5/8 backspace ga doen raak ik zeker niks meer aan in de wielkasten. Tis al wat Ogdak schreef. Het finetuning gaat nu pas beginnen. JIPPIE JIPPIE JIPPIE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 21, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 21, 2007 Ik was bezig met het trimmen van mijn fenders en wielkasten en dit is het uiteindelijke resultaat na veel bloed , zweet en tranen. Heb ook gelijk wat dingen moeten verplaatsen die onderin hingen en de bumper gelijk helemaal afgemaakt en nu maar hopen dat ik niks meer raak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst November 21, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 21, 2007 mooi werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
janjeep Geplaatst November 22, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 22, 2007 Mooi Michel.. Kunnen we je werk in Heerde op 9 december bewonderen..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ogdak Geplaatst November 22, 2007 Rapporteren Share Geplaatst November 22, 2007 Ik was bezig met het trimmen van mijn fenders en wielkasten en dit is het uiteindelijke resultaat na veel bloed Niet teveel bloed hopenlijk, maar ziet er goed uit. Benieuwd naar wat actie foto's:B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst November 22, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 22, 2007 Niet teveel bloed hopenlijk, maar ziet er goed uit.Benieuwd naar wat actie foto's:B Er is toch wel wat bloed gevloeid hoor. Die zijschermen zijn verdomme scherp zeg. Mijn scheermes is er niks bij. Ik ga dus ook 9 december naar Heerde toe. Het is net als bij jouw project. Elke keer ga je weer een stapje verder en dat vind ik reuze leuk! Dus ben benieuwd hoe het 9 december zal zijn in Heerde. Nu alleen nog de juiste banden bepalen voor die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.