Spring naar bijdragen

wat is wijsheid


michel1972
 Share

Recommended Posts

voor dus aanpassen ivm shock

achter zou ik ook doen maar dan ivm fender

Ok duidelijk.

Dus voor een bumpstop plaatsen die ongeveer 7 cm lang is. Ik heb achter het idee dat hij nog niet helemaal ingereden is qua vering. Het is nog redelijk stug lijkt mij. Zie foto.

Maakt het tevens nog uit als ik de wagen nog een kleine 2 inch verder de lucht in zou brengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RC is 1 van de stugere liftkits........

geen idee of dat verbeterd na een xtal maand/weken.

met 2" meer lift heb je kans dat je shocks dan weer te kort zijn

denk dat makelijkste is om RC te bellen en die vraag bj hun neerlegen

Heb ze net gesproken en je kan er max nog 2 inch lift bij doen via spacers oa.

De shocks zijn ingeschoven 15.4 inch en uitgeschoven halen ze max 26.0 inch. Dus dat is een ruime 10 inch dat ze uit kunnen schuiven maar ga je naar 8.5 inch dan zit je wel op het randje. Dus lijkt het mij beter om een andere oplossing daarvoor te zoeken.

Ik maak ook geen gebruik van back spacing. Als ik volgens hun 3 5/8 backspace ga doen raak ik zeker niks meer aan in de wielkasten.

Tis al wat Ogdak schreef. Het finetuning gaat nu pas beginnen.:yes:

JIPPIE JIPPIE JIPPIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was bezig met het trimmen van mijn fenders en wielkasten en dit is het uiteindelijke resultaat na veel bloed , zweet en tranen.

Heb ook gelijk wat dingen moeten verplaatsen die onderin hingen en de bumper gelijk helemaal afgemaakt en nu maar hopen dat ik niks meer raak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet teveel bloed hopenlijk, maar ziet er goed uit.

Benieuwd naar wat actie foto's:B

Er is toch wel wat bloed gevloeid hoor. Die zijschermen zijn verdomme scherp zeg. Mijn scheermes is er niks bij.

Ik ga dus ook 9 december naar Heerde toe. Het is net als bij jouw project. Elke keer ga je weer een stapje verder en dat vind ik reuze leuk!

Dus ben benieuwd hoe het 9 december zal zijn in Heerde. Nu alleen nog de juiste banden bepalen voor die dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...