Spring naar bijdragen

HOT PINK yj


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

Wij hier uit de buurt van rottjeknor zouden zeggen: Teeeering wat is dat ding roze..............:blink:

Maar jij vindt het mooi en daar gaat het om! En je hebt zeker wat anders dan anders....Gelukkig geen rood of zwart!:P

Vanaf nu blauw en roze rules!!!! Ach sjit blauw en roze heb je ook altijd als er baby's geboren zijn.....:)

Iemand beschuit met muisjes.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hey Dianne !!!

Kom er weer een beetje laat achter dat er foto's op het forum staan maar goed...

Super kleurtje..Ben benieuwd hoe het er in het echie uitziet:yes:

Verder plannen of laat je het hier ff bij ?

Nee,laat het hier niet bij Ron:no:

Als rice zijn rug het weer toelaat dan komt het verhogingsset eronder en grotere banden,want ze is echt veel te laag nu.

Zwarte softtop nog erop,andere bumper en zo en dan zien we wel.

Zal ze in ieder geval een stuk mooier van worden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeej echt super kickuh je jeep ! echt iets voor jouw ! denk niet dat veel mensen zullen zeggen als jij voorbij komt van : daar heb je weer zon roze jeep ...

Linda vind m ook tegek die zou er alleen nog hier en daar wat cherry blossumpjes dr op schilderen omdat ze daar gek van is .

Nou veel succes dr mee en Rice sterkte met je rug.

mvgr.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is ze mooi geworden hé:rolleyes:,nogmaals mijn dank hier voor rice,en maurice de spuiter,en jan big-ca-bose voor zijn bijdrage,en herman,voor het brengen van de spullen........

niks geen buikschuiver meer nu,nu mag ik ze wel achter jou cj parkeren op de oprit hé rice :wub::whistle:

daar kun je mee voor de dag komen,

rice mag wel oppassen dat ie nog op de oprit erbij mag staan:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou da ding van rice verkopen dan kun nog wat mooie dingen bij kopen voor op de jeep. :wub::D:D:lol:

brengt wel ni vul op denk ik kilo prijs ouw ijzer:D:D:D

maarja alle beetjes helpen het is ook beter voor het milieu gezien de olie lekkage,s:whistle::rolleyes::whistle:

big-caboose

gij wit ok hoe ge vrienden mot maoke, nie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...