Spring naar bijdragen

jahoor ook mn koppeling


titanbb
 Share

Recommended Posts

ben ik weer :s het ene is nog niet klaar en nu schiet vanavond mn koppeling los dus anwb erbij .. conclusie koppeling versleten als ik hem nu intrap hoor ik hem ratellen :blush: . volgens de man van de anwb moet nu de drukgroep de koppelingsplaten en de koppelings lagers vervangen worden

. is dit juist ? of kan ik misschien hopen dat het met een sisser afloopt en dat er iets anders kapot is gegaan.

gr danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aw. da's pech. Je kan hopen dat het toch ergens een armpje is dat stuk is of loszit. Had ik bij m'n J10 een keer. Maar meestal heeft de wegenwacht er wel kijk op. Versleten koppeling hoort er natuurlijk wel bij. Meestal gaat die niet ineens stuk overigens. Dat lijkt meer op drukgroep of druklager/ Als je dan toch gaatsleutelen vervang dan meteen platen, drukgroep en druklager. En liefst ook kleine dingetjes als armpjes e.d. Maar een Jeep is dat waard hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Klinkt toch wel als een defect in de drukgroep of koppelingsplaat..:blush:

Alsie gaat rammelen als je de koppeling intrapt, geeft dat aan dat er wel iets van de bediening beweegt...

Jammer... maar 't zal los moeten om te kunnen zien wat er precies mis is, en als je het dan toch los hebt: Inderdaad meteen drukgroep, druklager en koppelingsplaat vervangen!

Succes ermee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jep dat ie het waard is weet ik wel zeker heb er al veel plezier van gehad :wacko:

idd heb ff met b&s gebeld en een copmplete set met drukgroep lager en platen kost 235 euro dus das goed te doen :wacko: dan moet het er alleen nog onder en daar word aan gewerkt :bye1: of weet iemand een adres in het noorden (drenthe) die dat kan maken ? is het ook door een normaal auto bedrijf te doen of is het toch aan te raden naar een specialist te gaan of dealer ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zult weer met plezier rijden en kost ook niet de hele wereld.

bij terrein autoos gaan er heel wat koppelingen aan gort

met terrein rijden zo min mogelijk ontkoppelen.Dwz zo min mogelijk met slippende koppeling rijden. Gewoon oplaten komen en voet van dat pedaal af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...