Spring naar bijdragen

Help Met Visco ???


Recommended Posts

Beste mensen.

Momenteel ben ik bezig een GC aan het kopen.

Nu heb ik er in één proefgereden en ben 8-jes gaan rijden.

Nu wil ik graag weten of je 8-jes moet rijden met stuur compleet gedraaid (zodat je ook de stuurbekrachtiging hoort) of gewoon scherpe bochten moet nemen.

Bij mijn proefritje ging hij met stationair draaien niet vooruit met compleet gedraaid stuur.

Verder zag ik wel iets over "bokken" daar had deze wagen gelukkig geen last van.

Verder rijdt de wagen (op enkele kleine dingen die gerepareerd worden na) prima.

Wil een keer iets leuks i.p.v. mijn MB diesel combi aut.

Graag reacties!!!

Een aspirant Jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

das ook nog niet zo'n probleem, voor ca €350, 00 koop je een visco in USA incl verzend, invoer en btw.

inbouwen is ook niet het karwei:)

Kun je een link sturen waar visco voor 249j voor die prijs te bestellen is.

Mijn gc 5.2 heeft nu 215.000 gelopen en nu met olie wissel is het 8 draaien beter geworden maar visco zal toch wel een keer vervangen moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier had ik hem vandaan :D

Via E-bay bij ManTrans

mantransmission@hotmail.com

Postage rates -

Global Express 3-5 days $79.80

Airmail Parcel Post 4-10 days $68.35

Economy - 4-6 weeks $37.05

Voor de visco heb ik $375 betaald. Hij is bereid om de waarde te verlagen om zo extra kosten en BTW te voorkomen. Heb dat van te voren laten bevestigen. Bij niet aan de afspraak houden had ik het gewoon laten retourneren. Das daan weer handig van betalen met een Creditcard.

Alles goed gegaan, had er $15 waarde van gemaakt. 7 werkdagen later had ik hem in huis. Ben zelf voor Airmail Parcel gegaan. Voor die 25 euro meer heb je het wel snel in huis. Bij m'n naven duurde het meer dan 6 weken voor ik ze had via Economy. Had geen haast met die dingen dus dan maakt het niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond.

Hoe weet ik dat die visco past op gc 5.2 van 97 op tussenbak staat 249J?

Kun je me vertellen hoe weet ik dat die visco 100 % ok is, en origineel jeep onderdeel. ik ben gewaarschuwd op te letten op revisie koppelingen die niet zo lang schijnen mee te gaan.

Ik hoor graag van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maaruh die visco is verkocht:D

En bij twijfel.

Ga ff naar de dealer.:yes:

ow in dat geval..:P

Goede avond.

Hoe weet ik dat die visco past op gc 5.2 van 97 op tussenbak staat 249J?

Kun je me vertellen hoe weet ik dat die visco 100 % ok is, en origineel jeep onderdeel. ik ben gewaarschuwd op te letten op revisie koppelingen die niet zo lang schijnen mee te gaan.

Ik hoor graag van je.

zoals Utah zegt naar dealer gaan waneer je het niet vertrouwd

ik rij er al weer 20000 + km mee

die dingen kan je niet opnieuw opbouwen

klikkie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Heren,

wat als de visco defect is, hij zal dan wat lastiger door de bocht gaan neem ik aan. Maar wat kan het nog meer voor kwaad voor de wagen zelf. Hij zou dan eigenlijk permant 4 wieldrive zijn ofzo?

ben wel benieuwd eigenlijk..

gr Vincent

op een vlakke ondergrond stationair achtjes rijden, moet zonder gasgeven gaan.

als ie echt kapot is kan het uiteindelijk een differentieel inhoud kosten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een differentieel, hoe moet ik dat zien? Ik bedoel de voor en achterwielen zullen met een zelfde snelheid draaien. Hoe kan dan dat diff kapot gaan.

Mijn Visco is nog ok, maar ben nieuwsgierig hoe dat zit.

In een bocht is dat heel anders:whistle:. Ik heb me laten vertellen dat het voordiff meestal het eerst aan de beurt is bij een defecte visco. En als dat stuk gaat, gaat de visco dezelfde weg. Ook als de voorwielen niet worden aangedreven, zijn ze toch permanent met de tussenbak verbonden. Als er verschillen ontstaan zal de visco proberen dit op de vangen en vice versa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...