Spring naar bijdragen

rubicon express verenkit


Recommended Posts

hey

was aan het denken aan een rubicon express kit om op de 4L te steken, maar twijfel echter of de kit die ik in gedachten heb wel goed gaat zijn om echter 70% baan en 30% terein te doen

deze dus

http://www.quadratec.com/products/16300_301.htm

heb echter beetje schrik dat deze Te soepel gaat zijn en de wagen gaat zwalpen over de weg

thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de standaard eronder zitten (4")

Ik heb wel de velengde shackels eronderuit gehaald en de originele terug geplaatst. Met die lange ging het wel zwabberen.

Verder geen problemen.

Je moet dan wel aan een SYE kit.

Waarom ben je bang dat ze te soepel zijn ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

l@ kolee laat me iets weten, als je ze steken hebt, ben er zeer benieuwd naar want vind het een prachtige kit

welke schokdempers heb je erbij genomen?

en kan je de prijs die je betaald hebt even door pm'en als je wil

@ejg omdat de wagen ook voor op de baan gaat moeten diene, en als die te soepel is kan dat wel eens nadelig zijn voor de grip van de achterste banden, en de panhardstang moet je bij deze kit ook niet terug monteren wat ik persoonlijk ook wel wat raar vind want alle krachten komen echter op je shackles en schokdempers ipv op de stang die vrij dik gemaakt is om die krachten op te vangen

en heeft iemand mss foto's van de kit in actie? want op het fototje van ejg blijkt die wel mooi te flexen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de 2.5 word verkocht zodra de 4L in orde staat, heb het geld nog niet om de 2 te verzekeren want heb wel spijt dat ik de 2.5 ervoor moet wegdoen, en je kent de verzekering in belgie als je 19bent, heb namelijk sjance dat ik een jaar met de 2.5 rij of kreeg niet eens verzekering op de 4liter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey

was aan het denken aan een rubicon express kit om op de 4L te steken, maar twijfel echter of de kit die ik in gedachten heb wel goed gaat zijn om echter 70% baan en 30% terein te doen

deze dus

http://www.quadratec.com/products/16300_301.htm

heb echter beetje schrik dat deze Te soepel gaat zijn en de wagen gaat zwalpen over de weg

thx

De extreme duty kit is juist prima voor deze combinatie! Schijnt goed op de weg te liggen en goed in het terrein te presteren. Aleen vergeet de SYE kit niet. Die ga je wel nodig hebben. Dus die kosten komen er nog wel bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik rij al met een black diamond 3,5 plus 1 inch shackles

dus heb niet nodig

RE1180 ~ SWAY BAR DISCONNECTS SET W/10"

RE1466 ~ DEGREE SHIM 2.5" X 4* ALUMINUM RE1513 ~ BRAKE LINE SS REAR 22" RE1555 ~ BRAKE LINE SET SS FRONT 28" RE1630 ~ TRACK BAR BRACKET, YJ FRONT LO RE2100 ~ T-CASE LOWERING KIT YJ/TJ 1" RE2420 ~ U-BOLT KIT YJ DANA 30 FRONT RE2421 ~ U-BOLT KIT M35 REAR, YJ / XJ 2 RE2500 ~ PITMAN ARM YJ/TJ/XJ POWER STEE RE2766 ~ SHACKLE 5" GREASEABLE YJ FRONT RE2775 ~ SHACKLE 5" GREASEABLE YJ BOOM RE2790 ~ MAIN EYE BUSHING KIT GREASEABL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat de RE ook in combi was met een 1"shackle lift.:P

Dus blijft het het zelfde.

Met dit verschil dat bij de RE set de veren 4" zijn en dus 0,5" uit de shackels gehaald word. Overigens staat de set na montage ruim 5.5" hoger (zie link van Dez) en "zakt" dus na verloop van tijd waarschijnlijk naar 4.5"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...