Spring naar bijdragen

Wat heb je voor boot en hoe snel gaat 'ie?


F.M
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

op de aanhanger.............................

en hoe hard kannie in het water??? :):bye1:

zoals ik hierboven heb beschreven. ben je jaloers dat je bootje niet harder gaat dan de mijne.:ohmy::lol::P en met de aanhanger erachter mag je maar max 80 km/u rijden. moet jij weten :):lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals ik hierboven heb beschreven. ben je jaloers dat je bootje niet harder gaat dan de mijne.:bye1::lol::) en met de aanhanger erachter mag je maar max 80 km/u rijden. moet jij weten :ohmy::lol:

ik wil wel weddenschapje aangaan want jou boot vaart helemaal never 90 of 100

alsie heel snel is en dat zal best met die motor vaart hij max 70 km/uur = 43 mph.

:)

vaar volgend jaar wel rondje om je boot als je vol gas vaart haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor. wijs iemand alleen op zn grenzeloze fantasie. kan mn argumenten heel makkelijk hard maken. een normale speed boot kan nooit zo snel varen.

zet er zo 100 euro op. wat km teller aangeeft is bull check maar met gps

of klok 2 km palen met stopwatch. sommige maken ook zeemijlen van hun mijlenteller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor. wijs iemand alleen op zn grenzeloze fantasie. kan mn argumenten heel makkelijk hard maken. een normale speed boot kan nooit zo snel varen.

zet er zo 100 euro op. wat km teller aangeeft is bull check maar met gps

of klok 2 km palen met stopwatch. sommige maken ook zeemijlen van hun mijlenteller.

maar op mijn snelheidsmeter staan mijlen en km standen op. en als ik tegen de 100 km vaart. staat de teller rond de 60 mijl (landmijl)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal net zo hard zijn als jou boot,misschien iets minder. heeft ook te maken met vorm van de romp. ben vaak veel sneller dan boten met veel meer pk s maar loggere boten.

glastron is een geweldige boot. mijn vorige was een Hammond in licentie gebouwd van Glastron.

ik heb een v8 met netzoveel pks als jou v6 maar mn boot weegt meer en is 2 feet langer. heb een high five en hydraulische trimvlakken.

en on topic

niks gekocht:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moest je lang over nadenken Hans:lol:

nadenken duurde kort maar tiepen met 1 vinger links duurde lang

en om te verifieren even een expert gebeld wiens zoon europees blootvoetskieen was en nu boten bouwt in finland.

hij zat echter te dineren in Egypte waar zn andere zoon een watersport centrum heeft geopend.

was dus ff checkuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deze boot is van mijn achterbuurman op de camping. in deze boot ligt 3X V8 425 PK MPI in = 1275 PK inhoud benzinetank +- 1350 ltr. mijn tankje 110 ltr

zo kan ik ook nog wel een paar foto's van buurmannen kenissen enz. op het net zetten maar gaat om jouw boot!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...