Spring naar bijdragen

Op gas mmar op kenteken niet.


martn
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Mijn auto moest gekeurd worden,alles was goed :lol:maar,op kenteken stond nog

steeds B dus afgekeurt en nu???:yes:

Zo te horen moet ik naar RDW toe om te laten keuren.

Maar hoe hebben die andere mensen gedaan?Want die gas tank zit er al wel

5a6 jaar er onder.Hoe hebben die andere garage's dan gedaan om wel te laten keuren.;)

Weet Iemand wat ik nu moet doen????

Ik hoor van jullie.

Vr,Gr,Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die andere garage's hebben dan niet opgelet of bewust de installatie genegeerd.

Overigens vraag ik me af of het een APK punt is.... Controle van de installatie, OK, maar afkeur op wel of niet op kenteken???

Hoe dan ook: Je zult het ooit op kenteken moeten laten zetten. Vergis je niet in de boete als je "gepakt" wordt!

De meeste LPG inbouwstations kunnen ook voor de vermelding op het kenteken zorgen. Mogelijk is er wel een probleem: Je installatie zal aan de huidige eisen moeten voldoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk dat ik wel achteraan moet,ik hoorde ook al dat ze zeggen je moet

de verdamper en nog iets er uit halen,dan gewoon op benzine zetten dan word ie gewoon gekeurd als op benzine.

Maar dat weet i niet zeker.

Maar oke bedankt voor jou reactie.

Vr,Gr,Martin

yep verdamper er uit gastank moet er ook uit en de gas leiding moet ook worden verwijderd (bij de mijne altans maar je krijgt er handigheid in hoor;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nahja... Ik neem aan dat 'ie met een meer dan 25 jaar oude auto liever op gas blijft rijden....

Volgens een kenner is de aanwezigheid van een LPG installatie, zonder dattie op 't kenteken staat, géén APK afkeur. Wel wordt de LPG installatie zelf meegenomen is de APK keuring.

offie al dan niet op 't kenteken staat, is de verantwoording van de eigenaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu de auto is nu goed gekeurd,heb alles er uit gehaald wat met gas te maken had.

Ja het is ook beter om over te laten zetten op gas,maar ik zag ook dat de tank van 1993 was,dus werd toch afgekeurt.En om nu nog nieuwe gas instalatie te zetten is moeite niet.

Maar ik heb nog een vraagje aan jullie.

De jeep waar ik in rij van 1979 3 versnelling ,1 versnelling gaat ie niet harder dan 20 klm,2 versnelling vol gas 55 klm,3versnelling ga ik niet harder dan 80a 85,de vraag is de overgang van 2 naar 3 gaat heel langzaam,kan ik geen 4 bak er achter gooien,dan is de overgang van 2 naar 3 niet zo groot.

Wie weet hier een raad mee.

Vr,Gr,Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee het is echt klm per uur.

Volgens mij is er goed wat mis met die auto,onsteking staat op 8 gr b,dp

Daar ligt het niet aan.

Ik heb eigelijk heel korte 1 ste versnelling,2 heb ik ook heel kort ik begrijp dat niet.??

lijkt of dat hij in de lage gearing staat

je hebt neem ik aan een automaat kijk of dat je hendel bij de bestuurdersstoel op de grond goed staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ab,

Ja 25 klm van mij vandaan is er ook iemand met een jeep maar dan een andere type,hij is ook bezig om totaal te strippen.

Als ik dit had geweten dan had ik gewoon een v8 genomen.heb zelf ook nog een v8 maar dat is geen jeep.

maar oke ik zal wel door zoeken,heb idee dat een andere bak onder zit,maar wat van een bak weet ik niet.Heb een boek gekocht om te zien wat er in moet zitten beetje vaag dat boek maar oke.

Alvast bedankt allemaal voor reactie's

Vr,Gr,Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...