Spring naar bijdragen

Aankooptips?


ghulst
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen,

Wij zijn op zoek naar een 4x4 met een automaat en op gas. Dan kom je al snel een hoop Cherokee's tegen. Nou heb ik eens op het forum rondgekeken op zoek naar een pagina met aankooptips, maar helaas er lijkt niets verzameld op te staan. Is er ergens wel een verzameling te vinden?

Groeten,

Arne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom ook.

Nee, er is (nog) niet echt een pagina gemaakt. Dat komt waarschijnlijk doordat de Jeep modellen erg lang gebouwd worden en er dan zoveel is veranderd in die periode.

Goeie smoes? ik vind van wel. :D

Daarnaast hebben we wel een prima werkende zoek-functie.

Laat ik het anders zeggen. Dit is een forum, dus wat wil je weten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik het anders zeggen. Dit is een forum, dus wat wil je weten?

Juist, dat is nogal eens een vraag. Het komt er eigenlijk op neer dat ik wil weten waar ik op moet letten als ik een Cherokee ga kopen. Wat zijn de zwakke punten op het gebied van techniek, carosserie, chassis etc. Wat zijn eventuele trucs om te zien in wat voor staat motor, differentiëlen etc zijn. Hoe kun je zien dat de olie regelmatig gewisseld is? Hoe lang gaan motoren mee? Dat soort vragen. Als iemand mij daar mee kan helpen, dan hoor ik dat graag.

Arne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Cherokee's geen gebreken kunnen vertonen... :lol:

Intussen heb ik allerlei sites doorgespit en ook een overzicht gevonden met aankooptips op het Duitse Jeep Forum. Als anderen ook geïnteresseerd zijn, dan kun je het hier vinden. Wel in het Duits natuurlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Cherokee's geen gebreken kunnen vertonen... ;)

Intussen heb ik allerlei sites doorgespit en ook een overzicht gevonden met aankooptips op het Duitse Jeep Forum. Als anderen ook geïnteresseerd zijn, dan kun je het hier vinden. Wel in het Duits natuurlijk...

Het zijn heerlijke auto's maar bedenk 1 ding. Je blijft altijd bezig aan je jeep.

Is het niet verbouwen dan is het wel sleutelen! Dus een een extra ouwe sok met poen erin kan geen kwaad.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar je op moet letten hang ook af van wat je wilt besteden,

Ik wilde maar een beetje besteden dus ik nam bijvoorbeeld dat roestgat in de dorpel voor lief.

Ik bedoel maar voor max. 2000€ vindt je niet een XJ in dezelfde staat als 1 voor 6000 €.

Wil je een jonge (''97/ oid) of ben je tevreden met een 'oudje' (1990)?

Lak zal bij de jongere auto's nog mooi zijn, bij oudjes iets minder.

Als ook dat je niks uitmaakt is dat dus iets waar je niet op hoeft te letten.

Ik denk dat je vooral moet kijken naar de motor: oliedruppels in koel reservoir?, loopt ie mooi rustig stationair?

Schakelt de automaat rustig en op tijd voor je gevoel.

Je hoeft niet speciefiek 'Jeep aankooptips' opzich, als je rekening houdt met de standaard aankooptips (te vinden op div. sites) dan heb je al een boel obstakels overwonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...