Spring naar bijdragen

schermpje onder het klokje


maddog
 Share

Recommended Posts

Maddog ik heb ook een 1990 XJ, en volgens mij heeft geen 1 cherokee daar schermpjes. ik had dat ook verwacht, ik heb de luxe limited uitvoering en zelfs die heeft geen boordcomputer o.i.d.

Het lijk wel of ze dachten, goh we maken daar een mooi plekje voor iemand om in 2007 daar een klein lcd schermpje in te zetten. lol :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maddog ik heb ook een 1990 XJ, en volgens mij heeft geen 1 cherokee daar schermpjes. ik had dat ook verwacht, ik heb de luxe limited uitvoering en zelfs die heeft geen boordcomputer o.i.d.

Het lijk wel of ze dachten, goh we maken daar een mooi plekje voor iemand om in 2007 daar een klein lcd schermpje in te zetten. lol :)

Er zit inderdaad niets onder het klokje , bij orgineel.

Ik heb er reeds zo'n 75 gedemonteerd en nog nooit iets tegen gekomen onder het klokje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is bij vele merken zo.

japanners en koreanen zijn daar sterk in.

In de basisversies vind je dan massa's van die dummy lampzone's, dummy schakelaardekseltjes, en dummy schermframes.

Bij de duurdere uitrustingen kun je dat dan laten opvullen met zooi die als eerst kapot gaat, zodanig dat je na een paar jaar dezelfde functionaliteit overhoudt als in de basisversie.

Goed bekeken hoor van die mannen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan me inderdaad nog iets herinneren van een lampje dat aangeeft dat de koplampen branden, maar volgens mij zat die links, en niet onder het klokje.

Lampje van de koplampen is wel redelijk waardeloos. Op de een of andere manier is tot 2 x aan toe een nieuw lampje gesprongen hier, sindsdien nooit meer naar gekeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...