Spring naar bijdragen

dutch jeepcamp 2007 5/6/7 oktober


maurice coolen
 Share

Recommended Posts

UITNODIGING DUTCH JEEPCAMP 2007

In het weekend van 5, 6 en 7 oktober 2007 organiseren wij als Jeep Club Nederland, dit jaar in samenwerking met de Original Jeep Owners Club, voor de 4e keer op lijn:

RalleyPlaatpromo07.gif

Naamloos-1.jpgEen happening waarvoor wij alle leden van beide verenigingen, aspirant-leden, hun partners en kinderen, vrienden en bekenden willen uit nodigen op het recreatiepark Ermerstrand te Erm www.ermerstrand.nl (bij Emmen in Drente).

Op dit unieke recreatiepark kan dit weekend in iedere stijl worden gekampeerd, tent, caravan, camper, stacaravan, chalet, waarbij alle faciliteiten zijn aanwezig, zelfs douches met warm water.Gedurende dit weekend staan o.a. de volgende onderdelen op het programma,

Jeep Waterworld:

Een spectaculaire nachtelijke doorwading van strand naar strand vv met uitsluitend brandstapels als oriëntatiepunten.

Naamloos-2.jpg

Jeep Trial:Behendigheid en controle op de proeven onder begeleiding van een ervaren Jeeper. Ontdek je grenzen…!!!

De Jeep Trials worden verdeeld over drie categorieën, standaard (Blauw), aangepast (Rood) en extreem (Zwart) en zullen door de deelnemers worden afgelegd onder leiding van onze Marshals, die de verrichtingen op de JeepersCard zullen aantekenen

Jeep Tour:Een prachtige route over paden en veldwegen met onderbreking op een tweetal “speelterreinen”.Concours d’elegance:Show jouw jeep aan alle anderen en vertel waarom jouw jeep de allerhoogste waardering verdiend van Jeepers en Jury.Jeep Parts Market:Een ouderwetse kofferbak verkoop van gebruikte, overtollige, maar vooral persoonlijke Jeep onderdelen op een gezellige marktplaats.(Géén commerciële verkoop) Naamloos-3.jpgJeep Buffet:Een geweldig en overdadig buffet waarvoor je graag je eigen kampuur even wilt verlaten, kortom met alles wat een hongerige Jeeper zich kan wensen, met aansluitend een……Jeep Beach Party:waarbij alle zintuigen tot ongekende hoogtes worden gestimuleerd door hete vuren, sterke verhalen, stoere mannen, prachtige vrouwen en waarbij uiteindelijk het zand kruipt waar het kan komen.Jeep Store:De Jeep Store zal dit jaar door zowel JCN als OJOC worden ingericht, zodat een bredere en mooiere collectie jeep items kan worden gepresenteerd.

Het programma voor dit weekend is als volgt: Vrijdag:Vanaf 12.00 uur welkom op het terrein,

12.00 uur tot 21.00 uur: inschrijving en technische keuring,

21.00 uur: Opening Dutch Jeep Camp 2007,

21.30 uur: Jeep Waterworld (neem je brandhout mee)

Zaterdag: 08.00 uur: Ontbijt,

Naamloos-4.jpg09.00 uur tot 11.00 uur: inschrijving en technische keuring

10.00 uur: Start voor Jeep Trial en Jeep Tour,

12.30 tot 13.30 uur: Lunch,

16.00 tot 18.00 uur: Jeep Parts Market

19.00 uur: Jeep Beach Buffet,

21.00 uur: Concours d’Elegance (Lady Jury),

23.00 uur: Jeepers Beach Party

Zondag:08.00 uur: Ontbijt,

10.00 uur: Start voor Jeep Tour en Jeep Trial,

12.30 tot 13.30 uur: Lunch,

16.00 uur sluiting Jeep Tour en de Jeep Trial,

17.00 uur Afsluiting Dutch Jeep Camp 2007.

Naamloos-5.jpgKosten opgave:

De inschrijvingskosten voor het weekend bedragen per jeep € 125,- Inclusief:

1 Overnachtingen met tent of caravan ongeacht aantal personen,

2 Deelname Dutch Jeep Camp 2007 programma

3 Welkom pakket

4 Ralleyplaat

NB: (Toeslag voor niet leden JCN/OJOC € 30,00)

Daarnaast kan iedereen, zowel pilot, co-pilot en passagiers zich inschrijven voor de ontbijten en de lunches op zaterdag en zondag en voor het verrassende Jeep Buffet op zaterdagavond.

Aanmelding: Deelname met uitsluitend the Original Jeep kan plaatsvinden middels het inschrijfformulier.

U kunt het inschrijfformulier ook downloaden als Worddocument en via email terugsturen.

Look-alikes, laro-spaarders en wannebees zullen dit jaar geen enkele kans maken

Reageer echter tijdig in verband met een maximum van 200 deelnemers.

Naamloos-6.jpgLeden van onze clubs hebben voorrang op niet-leden, indien hun aanmelding vòòr 20 september a.s. door ons wordt ontvangen.

De kosten dienen te worden voldaan overmaking op bankrekening Rabo bank 32.16. 62.814 onder vermelding Dutch Jeep Camp 2007 en lidnummer en vereniging JCN, OJOC of Geen.

Na ontvangst van deelnameformulier en inschrijvingsgelden wordt een bevestiging toegezonden, welke tevens entreeticket zal dienen voor Dutch Jeep Camp 2007.

Routebeschrijving:

Vanuit Hoogeveen; volg A37/E233, op knooppunt Holsloot afslag richting Emmen N34.Op N34 neem de afslag Erm, bij eerste kruising volg borden Ermerstrand, Dalerstraat, Oude Rijksweg en de Steenbakkersweg en deze vervolgens geheel uitrijden tot de ingang van Recreatiepark Ermerstrand.

Met vriendelijke groet Ruud van Huët

zo ff geplakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 383
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al in de wandelgangen wat "inside" informatie opgevangen... Dit mag je niet missen! :B

Het wordt nog gezelliger, spannender en spectaculairder dan vorig jaar! (kampvuur nu minstens drie keer zo groot en de kuilen twee keer zo diep! ;):lol::lol: )

nou vond dat kampvuur van beest en gasten hoog genoeg.... kon de warmte in mijn caravanneke bijna voelen:ohmy:

laredo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom ook maar dan als losse inschrijving. want ik ben nog geen lid van een jeepclub. maar die beslissing ga ik daar maken. iemand nog een goeie tip van welke cub ik lid moet worden

ben zelf ook nog maar een jaartje lid van JCN, maar kan je nu al zeggen geen seconde spijt te hebben gehad.

Inmiddels ontzettend veel geleerd van de marshals en de leden onderling zijn gewoonweg hartstikke goed.;)

Dus mijn advies wordt lid van JCN!:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kom ook maar dan als losse inschrijving. want ik ben nog geen lid van een jeepclub. maar die beslissing ga ik daar maken. iemand nog een goeie tip van welke cub ik lid moet worden

Goeie tip ??

  1. Kijk eens naar de programma,s van de clubs en naar hun historieken,
  2. besluit bij welke club je actief lid zou willen zijn,
  3. meld je dan aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben zelf ook nog maar een jaartje lid van JCN, maar kan je nu al zeggen geen seconde spijt te hebben gehad.

Inmiddels ontzettend veel geleerd van de marshals en de leden onderling zijn gewoonweg hartstikke goed.;)

Dus mijn advies wordt lid van JCN!:lol:

Bij deze Jan..., je hebt me overgehaald, ik ga hem invullen :cry:.....en zonder gekkigheid ...vind het belangrijk om toch iets van het Jeepgebeuren te ondersteunen en heb gekozen voor JCN, dit ondanks dat ik er helaas zelden bij aanwezig zal kunnen zijn...

Hoop toch een aantal malen mee te kunnen maken en de namen bij de poppetjes te kunnen plaatsen :B

Ga je nog naar Tiel Jan ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze Jan..., je hebt me overgehaald, ik ga hem invullen :cry:.....en zonder gekkigheid ...vind het belangrijk om toch iets van het Jeepgebeuren te ondersteunen en heb gekozen voor JCN, dit ondanks dat ik er helaas zelden bij aanwezig zal kunnen zijn...

Hoop toch een aantal malen mee te kunnen maken en de namen bij de poppetjes te kunnen plaatsen ;)

Ga je nog naar Tiel Jan ???

Goeie keuze.:lol:

En hou er rekening mee dat JCN meer doet dan alleen maar rondjes rijden, Drifter.:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie keuze.:cry:

En hou er rekening mee dat JCN meer doet dan alleen maar rondjes rijden, Drifter.:P

Thanks :B, .....ik vul i.p.v. "The Drifter " tegenwoordig maar de nieuwe naam van mijn groene bakkie in :lol:................te weten "SHREK " :D

Zal eens kijken of dat aan te passen is ....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me zojuist aangemeld voor het Jeep Camp 2007!

:):yes:

(Ga je nog naar Tiel Jan ???)

Helaas Ad, in zo'n corso rijden is niks voor mij,

veel plezier!:bye1:

Begrijpelijk, het hoogst haalbare is een stoeprand...:D:D,.....ga er heen voor de Jeepclub promotie.. verwacht ook niet veel qua "off road":P.., zie je later !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...