koelerke Geplaatst August 15, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 15, 2007 ik heb een denk ik raar fenomeen met mijn grand cherokee 2.7crd 2002 als ik een bocht pak naar links is alles ok neem ik een rotonde(moet je blijven links draaien natuurlijk:D) begint de achteras lawaai te maken,precies alsof de LS wordt aangesproken. Maar als ik rechts zo een rondje draai is het niks als ik links zeer korte rondjes maak is het ook niks heb de olie hiervoor al ververst(origineel jeep+addidtief ls crown) ik denk dat dit niet normaal is wat kan hieraan gedaan worden? dank bij voorbaat:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ratteplaag (Dave) Geplaatst August 15, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 15, 2007 rotonde via de andere kant nemen wel ff op het verkeer letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Newbe Geplaatst August 15, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 15, 2007 Ik neem aan dat die bocht op de rotonde met een wat hogere snelheid wordt genomen dan de korte bochtjes. Kan het zo zijn dat de auto wat meer gaat doorhangen naar rechts en dat er iets aanloopt? Of dat er aan de rechterzijde een wiellager wat veel speling heeft waardoor de schijfrem kabaal gaat maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst August 16, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2007 rotonde via de andere kant nemen wel ff op het verkeer letten dat is het dat ik daar nu zelf niet aan gedacht heb:rolleyes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst August 16, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2007 Ik neem aan dat die bocht op de rotonde met een wat hogere snelheid wordt genomen dan de korte bochtjes.Kan het zo zijn dat de auto wat meer gaat doorhangen naar rechts en dat er iets aanloopt? Of dat er aan de rechterzijde een wiellager wat veel speling heeft waardoor de schijfrem kabaal gaat maken? vandaag gechekt geen speling op de lagers oef:whistle: wel speling precies op de bevestigingsrubbers van de draagarmen waarmee de as bevestigd zit op de wagen,maar dan in de dwarsrichting tov de rijrichting(amai wat een zin) zou dit mess de oorzaak zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst August 16, 2007 Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2007 vandaag gechekt geen speling op de lagers oef:whistle:wel speling precies op de bevestigingsrubbers van de draagarmen waarmee de as bevestigd zit op de wagen,maar dan in de dwarsrichting tov de rijrichting(amai wat een zin) zou dit mess de oorzaak zijn? Als je die met de hand kan bewegen terwijl de ZJ op z'n voetjes staat zou het heel goed kunnen idd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koelerke Geplaatst August 16, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2007 Als je die met de hand kan bewegen terwijl de ZJ op z'n voetjes staat zou het heel goed kunnen idd. eens morgen proberen zi met de koevoet ging dat wel vlotjes met de hand?? die draagarmen krijgen ook wel wat kracht te verwerken he:rolleyes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.