Spring naar bijdragen

Simpele feitjes voor Grand Cherokee?


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse bezitter van een Grand Cherokee 4.0 V6 Limited uit 1998. Nu had ik een paar vraagjes die niet in de paperassen staan:

1. Hoe kan het dat bij rijkswaterstaat mijn Jeep als Laredo staat, terwijl het toch duidelijk een Limited is?

2. Wat is de juiste bandenspanning?

3. Wat voor olie gebruiken jullie als motor olie? Nog speciale merken?

4. Zijn er ergens sloop onderdelen te vinden (voor bijv. kapotte lichtbakken, zijlichtjes etc)

5. Is het altijd verstandig om mijn auto bij de Jeep dealer langs te brengen? Ik ben langsgeweest, maar heb geen idee of het duurder is dan bijv mijn vertrouwde Ford Dealer. (punt is...bij de Ford Dealer weten ze niks van Jeep en moeten ze altijd alles bestellen...)

Ik zal best nog meer rookie vragen hebben, maar die komen dan nog wel! :blush:

Thanks! :whistle:

Vr Gr

Bjorn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik ben de trotse bezitter van een Grand Cherokee 4.0 V6 Limited uit 1998. Nu had ik een paar vraagjes die niet in de paperassen staan:

1. Hoe kan het dat bij rijkswaterstaat mijn Jeep als Laredo staat, terwijl het toch duidelijk een Limited is?

Bjorn

Is het soms een gebruikt geïmporteerde auto. Mijn XJ is in 2000 geïmporteerd en heeft op het kenteken type LE staan, terwijl het een echte Ltd is. Foutje bij RDW vermoedelijk, maar rijden doet hij er niet minder om.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...