Spring naar bijdragen

Chasis nummer


Recommended Posts

Hallo Lezers,

Ik heb nog een tweede vraag, de chasis of vin code staat onder in bij de voorruit, nu heb ik gehoord dat hij ook ergens in het chasis is ingeslagen. hij zou onder de achterbank zijn ingslagen maar ik kan niets vinden.

De auto komt uit Duitsland en zal nog even langs de RDW moeten, en dan is het (lijkt mij teminste) wel handig dat je weet waar deze is ingeslagen, want alleen dat plaaje bij de voorruit zullen ze wel weer geen genoegen mee nemen.

Vaak wordt deze in de veerschotel geslagen (andere auto's) maar daar was bij mij geen plaats voor, dit is helemaal vol gebouwd. Oja het gaat hierbij om een Grand Cherokee Limited LX 5.9 uit 98.

Mvgr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad er zitten onder de motor kap twee plaatjes waar ook het chasis nummer is ingeslagen, maar deze plaatjes vormen geen vast deel met de chasis en zijn dus uitwisselbaar dat is het zelfde probleem met het plaatje onder de vooruit.

Hier in nederland zullen ze daar wel geen genoegen mee nemen bij de RDW en Douane

Ik heb nog een andere amerikaan van 85 waar naast de raam chasis nr. ook een nummer is in geslagen op de bovenkant van de veerschotel onder de motorkap.

Dit duidelijk later gedaan en bijna wel zeker in nederland, dit nummer is erg slecht ingeslagen, en elk jaar bij de apk weer een feest, meestal zeg ik dan kijk maar even bij de vooruit en dan is het weer voor elkaar.

Maar ja alles is te verfalsen ook direct ingeslagen nummers.

Wie weet mogelijk nog meer lokaties war zo'n nummer kan staan

Mvgr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gelijk gaan kijken maar echter zonder resultaat, ik heb nog steets geen direct ingslagen chasis nummers gevonden. ook niet bij het koelwater reservoir.

De auto komt natuurlijk wel uit Duitsland en mogelijk dat daar niet die eis geld, en dat bij door de impoteur in nederland ingevoerde Jeeps het nummer er wordt ingeslagen.

Ik denk dat het hier wel een vereiste is want we zijn tenslotte in nederland.

Mvgr.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De auto is rechtstreeks van de fabriek officeel door de duitse importeur ingevoerd in Duitsland, er zit een Km teller in en geen mijlen teller.

Verder zit er in de linker portier een sticker "export only" dit houd in dat de auto niet voor de amerkaanse markt is geproduceerd.

Ik weet dit nu toevallig omdat ik de Importeur aan de telefoon heb gehad om een CVO aan te vragen, dit is een document wat je nodig hebt bij de RDW keuring om een auto jonger dan 1997 gekentekend te krijgen.

Mvrg.

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...