Spring naar bijdragen

CJ LPG onderbouw ?


Recommended Posts

Wie heeft er een goed adres voor LPG onderbouw in een CJ-7, wil de achterbank behouden vandaar deze wens.tevens ben ik benieuwd of ze reservebenzinetanks leveren aangezien het origineel verwijderd word.

Ik woon in de regio Amsterdam/Utrecht

alvast dank

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Rob,

Ik heb mijn LPG-installatie vorig jaar laten in(onder)bouwen bij du Kinderen in Oirschot. Bij mijn CJ5 zit de LPG-tank op de plaats waar eerst de benzinetank zat, dus onder de body tussen de chassisbalken. Voor de benzine heb ik nu een aluminiumtank onder de bestuurderstoel geplaatst.

Kosten voor de Impco installatie incl monteren en nieuw kenteken: €1250,-

Gr Gunther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH

bij GP (Jeep) Service Zuid in Son en Breughel (N-Br) hebben al bij vele Jeeps LPG onderbouw gemonteerd. en op wens van de klant maken ze ook nog een apart benzine tankje onder je Jeep van RVS +- 20 A 25 ltr erbij.en mijn Jeep heeft ook LPG onderbouw 70 ltr tank en een benzine tankje van 25 ltr erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
He Rob,

Ik heb mijn LPG-installatie vorig jaar laten in(onder)bouwen bij du Kinderen in Oirschot. Bij mijn CJ5 zit de LPG-tank op de plaats waar eerst de benzinetank zat, dus onder de body tussen de chassisbalken. Voor de benzine heb ik nu een aluminiumtank onder de bestuurderstoel geplaatst.

Kosten voor de Impco installatie incl monteren en nieuw kenteken: €1250,-

Gr Gunther

ik zou niet graag bij jou in de Jeep zitten als je Jeep vlam vat. en vooral niet als die benzine tank onder je stoel zit :ph34r: dat was ook de grootste fout van een Willy's Jeep. de vijand wist precies hoe ze een Willy's Jeep moesten uitschakelen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar heb ik de gasinstalatie van onze CJ5 aangepast, er ligt nu een 70 liter twintank onder het achterbankje. Deze moest wel wat hoger gemonteerd worden. De benzine tank zit nog op z'n orginele plaats......

Voor onderdelen en advies ben ik bij de Prins dealer in Katwijk geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou niet graag bij jou in de Jeep zitten als je Jeep vlam vat. en vooral niet als die benzine tank onder je stoel zit :B dat was ook de grootste fout van een Willy's Jeep. de vijand wist precies hoe ze een Willy's Jeep moesten uitschakelen

ja en als de willy´s er niet was hier reden we allemaal in een kever met een zwart snorretje he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...