Spring naar bijdragen

8 Juli: Achterhoekrit met 4x4 "de Veluwe"


87wrangler
 Share

Recommended Posts

't Was een erg leuke rit!!! Ik had eigenlijk veel modder verwacht, maar op een paar poelen na was er weinig te bespeuren.

Na alleen vertrokken te zijn, uit Vragender, zijn we na een tiental kilometers verder met Broekie en miss Broekie opgereden. Gezellig!!

Ongeveer op de helft van de rit kwam De Zandhopper ons vergezellen en hebben we om beurten "op kop" gereden.

Vlak voor aankomst kwam WJ-Theo nog even achter ons rijden. En na de "finish" hebben we met z'n achten gezamelijk nog ff op het terras gezeten en wat gedronken/gegeten. Daarbij was het gespreksthema, hoe kan het ook anders, Jeep!

De route was mooi... zeer veel onverhard maar, zoals bij onze club gebruikelijk, dus niet zwaar. Wel erg leuke wegen en paden.

Met een rustig gangetje door de mooie achterhoek, in een open Jeep... wat wil je nog meer op een zondag in Juli??

Gezien en herkend:

-Tosca

-Tommo

-Broekie

-WJ-Theo

-De Zandhopper

-Ironbitch

Verder waren er nog een paar Jeeps, die ik zo niet herkende.

Fotomomenten waren, zoals meestal bij ritten, zeldzaam. maar een paar hebben we er wel gemaakt:

IMG_7236.JPG

Mooie paden!

IMG_7240.JPG

"Ouderwetse" en moderne peekaa's gaan goed samen!

IMG_7243.JPG

Broekie en miss-Broekie

IMG_7247.JPG

V.l.n.r: Broekie, 87wrangler en De Zandhopper

IMG_7249.JPG

Broekie, volop in de belangstelling!

IMG_7252.JPG

Onder de bomen, langs de velden...

IMG_7254.JPG

Idem...

IMG_7256.JPG

Na afloop: De soesjes op de parkeerplaats en de Jeep's tegenover het terras!

( Voorop Broekie, daarachter De Zandhopper, 87wrangler, Tosca en ??? )

Kortom: TOPDAG!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was idd een mooie rit,had ook wel wat meer modder verwacht,vooral na het slechte weer van de afgelopen weken.

vorig jaar november hebben we met de ojoc daar in de buurt ook een tocht gehad,toen waren dezelfde paden wel wat slechter.

de onbekende jeep op de foto van 87 wrangler,is van marcel uit hengelo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik mag namens Sabine en mezelf zeggen dat we een heel erg mooie dag beleefd hebben. Fijn om nader kennis te maken met "bekende" namen vanuit dit forum. Vanuit mijn "ervaring" van Wamel en die dag bij Kien, kan ik zeggen dat dit een redelijk eenvoudige rit was die mijn WJ-Tje ook makkelijk kon rijden. Maar harstikke de moeite waard en smaakt zeker naar meer. Mijn dank naar de organisatie. het was de verre reis zeker waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na veels te vroeg op het startpunt aangekomen, een uur te vroeg:blush:, maar wel van veel tractorpullers genoten die daar in de buurt ook hun wedstrijd hadden, begonnen we de rit om 11 uur. Na de helft van de rit zoals gezegd samen opgereden met wrangler 87 met wederhelft en broekie met wederheflt. Het was een gezellig treffen met mensen van het forum waar ook later bij het eindpunt ook WJ Theo met echtgenoot aan tafel aanschoof en daarna leuk gebabbeld over ????????? :D De organisatie van 4x4 de Veluwe had een mooie rit door de achterhoek uitgezet en mede door het lekkere zonnetje was het een mooie dag. Leuke mensen ontmoet en een fijne dag gehad. :D He Ab , kollee, je hebt wel wat gemist hoor en er waren geen paaltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een mooie tocht. We hebben erg genoten van het weer, de route het uitzicht en de Jeep!

Voor de gene die de tocht na willen beleven op Google earth, dit is de kml file: Klikkie. Opslaan als, en dubelklikken op het gedownloade bestand (moet je wel Google earth geïnstalleerd hebben natuurlijk).

Organisatie bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...