Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hi,

ik had dit topic gestart toen ik nog niet de eigenaar was van een jeep.inmiddels heb ik een 5.9 gekocht.

Nou er zat wel degelijk verschil in de wegligging tussen die 5.2 van mijn eerste proefrit, en de 5.9 die ik nu heb. de 5.9 is echt een stuk stabieler (al is het geen bochtenijzer)

goede info trouwens van die bushingsets van polyurethane. kzal eens kijken vant winter of ik wat tijd heb om ook die actie uit te voeren .

en trouwens, die handel bestellen in de US gaat helemaal goed, heb ook een antennetje laten komen (23 dollar incl verzendkosten) terwijl je bij de dealer in nederland 60 euro voor een spriet betaald.

hier nog een vraag over, is er een bepaald bedrag waarboven/onder je wel of geen BTW of invoerrechten moet betalen bij verzending vanaf US?

gr,arjen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je met de post spullen invoert moet je altijd invoerrechten betalen.

Moeten ze de boel wel controleren natuurlijk...

Alleen boeken zijn vrijgesteld van importheffing.

En computeronderdelen geloof ik,maar hang me daar niet aan op...

Als je zelf terugkomt van een reis,mag je voor max 175 euro meenemen.

Daarboven moet je ook aangifte doen en belasting betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor exacte invoer percentages kan je contact op nemen met de belastingdienst dan kan je door verbonden worden met de douane, in ieder geval de $$$ prijs + invoerrechten en over het totaal bedrag + verzendkosten de BTW nog. Laats voor $500 onderdelen voor een Mustang besteld dat kwam op ongeveer €500 hier. (en.... zondag online besteld en woensdag om 9.00 u. binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...