Spring naar bijdragen

Keienvanger Wrangler YJ


Recommended Posts

Dit heet officieel een carter-beschermer, geloof ik.

Je moet een beetje geluk hebben om er eentje 2dehands te vinden op bijvoorbeeld Marktplaats, daar vragen ze rond de 100euro.

Nieuw in de winkel kost hij al gauw 300euro.

Bij de allom bekende 4x4zaken hebben ze ze vast wel.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij B&S lag er heel lang een te koop onder de trap in de showroom/receptie

Zo' n heb je in het terrein meer last van dan gemak. Ze zijn alleen maar voor de "bling" want duik je het zand in zit je gelijk met dat ding vast.

Zijn genoeg "functionele"te koop om carter /dif of stuurhuis te beschermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij B&S lag er heel lang een te koop onder de trap in de showroom/receptie

Zo' n heb je in het terrein meer last van dan gemak. Ze zijn alleen maar voor de "bling" want duik je het zand in zit je gelijk met dat ding vast.

Zijn genoeg "functionele"te koop om carter /dif of stuurhuis te beschermen.

Dat "bling-ding" is de reden dat mijn krukas na Sclayn nog steeds olie gekoeld is in plaats van water gekoeld. hij helpt wel degelijk om je stuurstangen en carter te beschermen tegen boomstammen en andere zooi die sommige mensen achterlaten op de routes. soms zit ie een beetje in de weg maar je hebt sneller last van verlengde shackles dan van dat "bling-ding"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat "bling-ding" is de reden dat mijn krukas na Sclayn nog steeds olie gekoeld is in plaats van water gekoeld. hij helpt wel degelijk om je stuurstangen en carter te beschermen tegen boomstammen en andere zooi die sommige mensen achterlaten op de routes. soms zit ie een beetje in de weg maar je hebt sneller last van verlengde shackles dan van dat "bling-ding"

Ja kerel het was mazzel...

Anders had je echt schade gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pullie heb jij er misschien foto`s van ???

er zij vast wel meer mensen die dat na willen maken :blush:

heb hem nu los in de garage liggen maar ben helaas niet thuis dus moet het met bestaande foto's doen

op de eerste kun je de hele beschermer redelijk zien, boven de kentekenplaat zit ie aan de bumper vast.

Foto=GFCNZ8FT

op de tweede foto kun je goed zien hoe die op de bevestiging van de stabistang zit.

Foto=YQAJYQDB

degene die ik nu heb is krom (door een boomstammetje in Sclayn) maar ik ga ook weer een nieuwe bouwen en erop zetten. alleen iets anders ivm. High steer en een bananenbumper.

Het kan nog even duren maar als ik hem ga bouwen zal ik wel een lading foto's maken.

als mensen willen kan ik vrijdag als ik thuis ben wel wat meer foto's online zetten.

groeten,

Pullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...